Sessa Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Vel, som overskriften kanskje forteller så er jeg på utkikk etter en ny frisør.. Etter å endelig ha funnet ei jeg syntes var kjempe flink og som jeg var veldig fornøyd med, så var det innmari kjipt når hun etterhvert endte med å flytte ut av Oslo.. Så derfor er jeg naturlig nok på utkikk etter en ny, og jeg tar gjerne noen anbefalinger om noen har? (om du vil dele selvsagt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxx Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Det kommer anpå prissjiktet du leter i. Har en rågod, men dyr... Send meg PM om du vil vite mer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bislett: theresesgate 35 (t35.no) Løkka: dugg evt gevir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Studio Alf Majorstua og t35. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineH Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Bare for å ha det sagt: jeg har vært stamkunde på t35 siden de åpnet. Så jeg er rimelig biased, bare for å ha det sagt. Men Dugg og Gevir er også bra, selv om Gevir har frisører som kanskje er noget overpriset (800kr for en herreklipp vet jeg at de tar...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mink Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Camilla , Gossip Frogner. The best!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Estella Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Cec frisør på majorsuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mink Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Camilla (Bia) Adam og Eva Strøget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerjenta Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Hendrix Hair, avdelingen på majorstuen/fagerborg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linek86 Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Gevir på løkka, er min favoritt!! Litt dyrt, men er verdt det i mine øyne. Jeg betaler 2100kr for klipp og farge og da kommer jeg alltid ut av frisøren og frisyren er perfekt. Nå har jeg ganske tykt og en del fall, så går ikke til hvem som helst for å klippe det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Dugg på løkka! Strålende fornøyd hver eneste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslove Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Benjamin på Toni and Guy Hedehaugsveien er helt fantastisk flink!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er også nysgjerrig på gode frisører i området, da jeg ikke har funnet meg noen i Oslo ennå, og det kan bli vel tungvint å reise hjem hver gang jeg trenger en klipp:whistling: Men kan dere oppgi hva dere pleier å betale også, dere som har salonger å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslove Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Benjamin på Toni and Guy Hedehaugsveien er helt fantastisk flink!!!! Jeg betaler 720 ca... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moniique Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Auster salong & academy!! Irene på Storo eller Lise på Torgbygget i Nydalen, veldig flinke begge to! Kan også bestille time på nett, Auster.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dsrdr Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Jeg ekke jente, men jeg har en venninne som jobber på Imperium i Torggata, rett over veien fra Cafe Sør. Har klippet meg der selv og ble godt fornøyd :thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Masse gode tips! Tusen takk Må se å få bestilt meg en time et eller annet sted ganske snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eXperience Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Du har sikkert funnet deg en innen nå (håper jeg for din skyld), men til andre som fant denne tråden på Google så må jeg veie inn med Trine Kvilhaug. Hun er helt sinnssykt dyktig! Og heldigvis langt fra 3000,- kroners-klassen i pris, men av mine få erfaringer med frisører til den prisen er hun like dyktig og proff som dem! Hun holder til på Syndikatet på Majorstuen, Vibes gate 1 tror jeg adressen er. Hjemmesiden hennes er trinekvilhaug.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annax1 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg fraråder sterkt DUGG. Frisører forsover seg og kommer ikke når en har bestilt time! Ingen plaster på såret eller beklagelse. Helt utrolig. Kommer aldri dit og anbefaler ingen å gå dit! Fikk forvarsel på Mail og sms om at time en ikke møter opp til blir belastet full pris. Men når frisører ikke møter opp så skjer det ingenting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette78 Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Oslo Hair & Beauty på Frogner er desidert den beste Frisørsalongen i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.