Gå til innhold

Jenter: anbefalinger av frisør i Oslo?


Sessa

Anbefalte innlegg

Vel, som overskriften kanskje forteller så er jeg på utkikk etter en ny frisør.. Etter å endelig ha funnet ei jeg syntes var kjempe flink og som jeg var veldig fornøyd med, så var det innmari kjipt når hun etterhvert endte med å flytte ut av Oslo..

Så derfor er jeg naturlig nok på utkikk etter en ny, og jeg tar gjerne noen anbefalinger om noen har? (om du vil dele selvsagt) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å ha det sagt: jeg har vært stamkunde på t35 siden de åpnet. Så jeg er rimelig biased, bare for å ha det sagt. Men Dugg og Gevir er også bra, selv om Gevir har frisører som kanskje er noget overpriset (800kr for en herreklipp vet jeg at de tar...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gevir på løkka, er min favoritt!! Litt dyrt, men er verdt det i mine øyne. Jeg betaler 2100kr for klipp og farge og da kommer jeg alltid ut av frisøren og frisyren er perfekt. Nå har jeg ganske tykt og en del fall, så går ikke til hvem som helst for å klippe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også nysgjerrig på gode frisører i området, da jeg ikke har funnet meg noen i Oslo ennå, og det kan bli vel tungvint å reise hjem hver gang jeg trenger en klipp:whistling: Men kan dere oppgi hva dere pleier å betale også, dere som har salonger å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

Du har sikkert funnet deg en innen nå (håper jeg for din skyld), men til andre som fant denne tråden på Google så må jeg veie inn med Trine Kvilhaug. Hun er helt sinnssykt dyktig! Og heldigvis langt fra 3000,- kroners-klassen :) i pris, men av mine få erfaringer med frisører til den prisen er hun like dyktig og proff som dem! Hun holder til på Syndikatet på Majorstuen, Vibes gate 1 tror jeg adressen er. Hjemmesiden hennes er trinekvilhaug.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg fraråder sterkt DUGG. Frisører forsover seg og kommer ikke når en har bestilt time! Ingen plaster på såret eller beklagelse. Helt utrolig. Kommer aldri dit og anbefaler ingen å gå dit! Fikk forvarsel på Mail og sms om at time en ikke møter opp til blir belastet full pris. Men når frisører ikke møter opp så skjer det ingenting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...