Gå til innhold

Tips til noe litt anderledes cardio?


Metal_Barbie

Anbefalte innlegg

Som jeg kan gjøre i stua vel og merke:D? Jeg er litt lei av "det samme" hver gang...jeg sykler,jeg er ute og går i raskt tempo,jogger,hopper og spretter på gulvet etter jillian michaels sine videoer når jeg gjør min cardio ca annenhver dag....menneh...noen som har noe andre gode tips til god cardio? Om det bare er et litt anderledes system med intervakker enn 4x4.er så lei mann!:p kom med litt tips til meg,hva som helst?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bilskubbing som sprintintervaller. Hardt som faen, artig som fy. Kjører ca 40m om gangen med ein eldre mitsubishi mot svakt hellende underlag.

Eller du kan kjøre barbell complex. Det er ganske artig. Mange varianter også:

Hm,aner ikke hva d går ut på men d så jo intr ut..men om du komme forklare hva d egentlig er? Er det noe spesielt mønster man følger osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,aner ikke hva d går ut på men d så jo intr ut..men om du komme forklare hva d egentlig er? Er det noe spesielt mønster man følger osv?

Står vel i begynnelsen på videoen, men du kan se denne videoen også:

Kjører det som intervaller, på eit vis. Finn ei rutine som dekker heile kroppen, kjør igjennom med 8-12 reps på alle posisjoner.

Så tar du 1-2 minutter pause og kjører ein ny runde. Så mange du orker/gidder ? 5-8 runder er nok meir enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Min plan er å kjøpe noe stropper fra clas ohlson og lage sele av, så dra min lille Mazda over en fotballbane :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...