Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Bør holde deg unna rundkjøringer du da ;)

Jeb bør det. Bør generelt holde meg unna mennesker i.. Jobber i butikk, noen ganger må jeg gjemme meg på giftlageret (hvor jeg vurderer å ta meg noen slurker, bare for å døyve smerten)

Annonse

Nå er jeg ikke på diett da, men jeg blir også fryktelig lett irritert når jeg er sulten. OG jeg er igrunn lite trivelig når jeg er irritert. Så jeg har alltid alltid nødmat i veska. ^^

Kompisen min hadde forsovet seg til lunsjdaten vår i forrige uke, så jeg tusla rundt i butikker og venta på han. Så stoppet jeg for å se på en kjole..sto med den i hånden, men hadde ikke tatt den AV stativet. Så kom det en pitteliten dame og tok tak i kleshengeren.

Så sa jeg: Uh..jeg holder i denne jeg!

Hun: Ja, jeg ser det, kan du slippe den?

Jeg: NEI??? (tror jeg freste også, hun forsvant fort)

En annen dag gikk jeg og satt meg ved uteserveringen på en kafe og ventet på samme jævla treige kompis igjen da. Så kom det bort en kelner og lurte på om jeg ville bestille, jeg sa jeg gjerne ville ha et glass vann mens jeg ventet på vennen min. Ja..nei -det kunne jeg ikke få!! Why?? Fordi om jeg skulle oppta et bort, så måtte jeg bestille noe som kostet noe. Bad luck for him..for både jeg og kompisen spiser som flodhester, så han ville jo fått valuta for det der vannglasset uansett. Folk er rare!! Og de er enda rarere når jeg er sulten!

Skulle unne meg EN Smash bolle på "fridagen", siden jeg hadde sikla på å smake på de å flere uker meeeen klart å holde meg(y) Sendte typa inn for å kjøpe den når vi var på biltur så vi kunne dele den, han kom tilbake med en 5 PK!!:mad::cry: Siden de ikke solgte single.. Og han likte de ikke så jeg ble sittende med alle. Han gjør ikke det igjen ihvertfall! :p

Ifjor sommer var jeg, mamma og lillesøster en tur til london, og jeg ikke hadde spist min elskede havregrøt på...altfor lenge! På flyplassen på vei hjem fant vi en kafe som hadde havregrøt på menyen. Jeg var seriøst så gira på den maten at når de fortalte at de bare serverte det til FROKOST SOM STENGTE EN TIME TIDLIGERE så begynte jeg å grine. Ja, jeg gren, til mamma, og hun stod der og trøstet sin 26 år gamle datter fordi jeg ikke fikk havregrøt :p:eek::roflmao:

Annonse

Ene PTen der jeg trener gikk forbi meg 2ganger med masse mat i hånda på mandag :o Var rett før jeg vurderte å rane maten siden jeg var så sulten :D

Men føler nesten jeg er bedre humør når jeg er sulten nå enn før jeg starta etter pf. Var jo nesten ikke til å snakke med vis jeg var sulten :/

• 4 måneder senere...

Det var en dag her for noen uker siden da jeg hadde et ganske lavt inntak og var ferdig på jobb. Jobbet kveld i matbutikk, og skulle inn på kassekontoret for å ta oppgjør. Det er alltid stengt, og kun lederne har adgang. Jeg vet jo dette, men allikevel ble jeg så pissed akkurat der og da at jeg sparka hardt i døra en tre-fire ganger fordi den var stengt. Et par kollegaer og ass.butikksjef så litt rart på meg, men fikk utrolig nok ingen andre reaksjoner enn typ "ikke så sint, nå ;)". Kanskje de ikke turte noe mer, ettersom de vet jeg løfter. :whistle:

Etter oppgjøret var tatt, hadde jeg ganske dårlig tid for å rekke t-banen. DET STOD OM MINUTTER. Tenkte at det hadde jo vært typisk om Scan Control stod utafor (sikkerhetsselskap som sporadisk leies inn for å sjekke at de ansatte ikke stjeler fra sin egen arbeidsplass) akkurat i dag. Og der stod de, selvsagt. Tømme lommer og la min enorme treningsbag bli gjennomsøkt, og bruke alt for lang tid på det. Lot all min frustrasjon over at jeg ikke kom til å rekke t-banen gå ut over den stakkars Scan Control-damen.

Da jeg skulle over veien etterpå, som er i et lyskryss, var det en bil som kjørte over fotgjengerfeltet da jeg hadde grønn mann og skulle over (til dere som ikke har lappen: dette er ikke lov. Bilen har vikeplikt når fotgjengeren har grønt lys, selv om bilen også har grønt lys). Skreik ut: "MONGOFAEN!!!!!!!!!!" og hadde lyst til å beine etter bilen og knuse den.

Jeg er jævlig lite kul å henge med når jeg er på diett/er sulten. Det kan være en utfordring å jobbe i et service-yrke også, for å si det sånn.

La oss berre seie det slik: eg er glad for at sambuaren min og eg skal gifte oss før eg skal på konkurransediett. Det gjer det vanskelegare for mannen å stikke av :p

Eg vert ei hormonell og irritabel tispe.

:roflmao:

Er vell generelt vanlig å bli det er det ikke?

---------------------------------------

Siste mnden på diett var IKKE morsom..Spesielt som håndverker rundt masse folk så kan jeg ikke akkuratt klikke og banne :p

Merka lunta ble kort til familiemedlemmer og alt :p Sa noen noe feil så ..ja ... :p nå har jeg overskudd igjen, takk gud det er herlig!

Spesielt ille er det med folk som ikke kan trafikkreglene, som vikeplikt og rundtkjøring spesielt..KLIKK sier det for meg..Har fantasert så mange ganger om å bare kjøre i dem xD

:roflmao:

Er vell generelt vanlig å bli det er det ikke?

---------------------------------------

Siste mnden på diett var IKKE morsom..Spesielt som håndverker rundt masse folk så kan jeg ikke akkuratt klikke og banne :p

Merka lunta ble kort til familiemedlemmer og alt :p Sa noen noe feil så ..ja ... :p nå har jeg overskudd igjen, takk gud det er herlig!

Spesielt ille er det med folk som ikke kan trafikkreglene, som vikeplikt og rundtkjøring spesielt..KLIKK sier det for meg..Har fantasert så mange ganger om å bare kjøre i dem xD

Må si jeg flirte høyt nå :p Ser for meg:

- Hvorfor kjørte du i den bilen?

- Jo, det var den dietten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...