GrommiZ Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Silly Season, grilling, sol & bading, og lettkledde damer! Siter
Bambi Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Jeg gleder meg til å bare ha fri i nesten 2 mnd etter å ha jobbet rævva av meg med studier og mye jobbing:p Sove leeenge og stå opp når jeg vil, dvs sent:p Solen, elsker å sole meg og kjenne brunfargen komme:) Ligge ute i hagen i varmen og leke med dyrene mine som koser seg utendørs. Spise jordbær og is! Lette sommerklær og to Spania-turer:D Også skal det bli herlig å være nesten alene på treningssenteret i sommermånedene:D Sommer:thumbsup: Kristin Charm 1 Siter
Elena S Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Hjem til nord for å jobbe, grilling hver dag, sol, gode venner, to uke i England på OL, bare nyte livet rett og slett! Siter
Cheesecake Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Grillings,chillings, trenings, jobbings, masse iiiis, flyttings.....aaaaah gledings!:DSommer på jorda!En episk sinnstilstand! Kristin Charm 1 Siter
BadWolf Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Blir nok første sommer med six pack noen gang for min del. Så skal nok bare gå rundt og være klein Velvet, Natalie, Kristin Charm og 3 andre 6 Siter
Mali-H Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Varme dager, ligge i solen med en bok, turer i skogen, grilling på kveldene og bo hjemme hos dyrene to måneder før jeg flytter igjen Siter
Natalie Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Grilling, chilling, trening, slikke sol, sosialt samvær, badminton (fordi jeg er skikkelig god på det), eventuelt gi utenlandske tynniser en fleksehilsen. Les:syden Håper veeeldig på en festival også!:thumbsup: Kristin Charm 1 Siter
Linjemannen Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Grillings, ja - gleder jeg også meg til! Og jordbær, lettkledde damer som smiler, lukten av nyslått gress, eller regn på solvarm asfalt. Fiske kl. 24.00 og ikke gidde å dra hjem. Festival, teltplass, kalde pils, god stemning og, ja, sommer! Kristin Charm og torunnJ 2 Siter
torunnJ Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Sol, champagne, jordbær, strandliv, Hvaler, grilling, venner, båtkjøring, sove lenge, Frognerparken... Åhhhhhh... gleder meg til ferie!!! Også masse tid til å trene og slappe av!!! Kristin Charm 1 Siter
Flakkis Skrevet 2. mai 2012 Skrevet 2. mai 2012 Grilling, beachvolley, sol og varme, jordbær, is, gå barbeint i gresset...og ferie! Siter
ErikH Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 "Melo skrev: Kort oppsummert: Sol, varme, grilling og sandvolleyball. Legg inn et bad og du har oppskriften på en perfekt sommerdag. Melo 1 Siter
Christoffer L. Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Fiskestang, vindstille, helt alene! Sene kvelder med familien/venner med pils, grilling, jordbær og bading. Kristin Charm og Oddis 2 Siter
Christoffer L. Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 "Oddis skrev: 3 uker roadtrip med fluestang og telt :cool: Kult Oddis, vurderer selv å gå til innkjøp av fluestang og leve i ett med naturen . Er litt lei av makrell-fiskingen og vil gjerne prøve å fange storlaksen. Hvordan er prisene på en slik stang? Siter
Linen Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Krabbefisking på brygga alene med pepsi max. Sakte båtturer rundt øya hvor jeg sitter i rumperisteren. Spontanturer ut på kvelden med venner, hvor vi bare prater. Spise ute med familien. Tordenværnetter. Badminton med brodern. Hove! Siter
Gjest .... Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Grilling, lange sommerdager med venner og familie, bading, reise, gå i shorts og topp, volleyball/badminton/tennis på stranden, sool, bærplukking, spise nyplukkede bær med vaniljekesam på terrassen, cruise i bil med taket nede, og bare slappe av og nyte livet! GLEDER MEG! Linen 1 Siter
Alexandra Khalisi Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Nå viser det seg at jeg skal til Tromsø også i sommer. Reiser opp den 14 juni. Gleder meg sykt mye Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.