Gå til innhold

Hva synes dere jenter og damer om hår på menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*ler* Vi får bare stå på. Kan jo ikke skylle på andre enn oss selv for å leie inn Børge. Resultatet blir nok helt rått når man først kommer seg forbi deffen :)

Jepp det er vell grunnen til at vi leier ham inn også. Ikke så lett å rasjonalisere noe for seg selv når børge følger med! Hovedmålet nå er jo å bli shredded.

Da forsvinner ALT mage og brysthår!

Så...Fri vekst, trimming, barbering, forming på følgende områder?

Bryst? - Bare fint med litt hår der

Mage? - Jatakk til veiviser, men utenom det trenger det ikke være sånn kjempemasse

Overarmer? - Ingen som har bush på overarmene vel? :confused:

Underarmer? - Underarmer og armhuler: Ikke barber der er du snill ;)

Lår? Legger? - Hår på lår og legger på menn er JA:D ...synes faktisk det er veldig sexy, og er noe av det som gjør menn til menn i mine øyne :wub: Tror jeg hadde fått litt noia om jeg hadde kjent stubber på leggene til en mann.. "Ja, jeg shaver leggene skjønnerdu" :rofl:

Så...Fri vekst, trimming, barbering, forming på følgende områder?

Bryst? - Bare fint med litt hår der

Mage? - Jatakk til veiviser, men utenom det trenger det ikke være sånn kjempemasse

Overarmer? - Ingen som har bush på overarmene vel? :confused:

Underarmer? - Underarmer og armhuler: Ikke barber der er du snill ;)

Lår? Legger? - Hår på lår og legger på menn er JA:D ...synes faktisk det er veldig sexy, og er noe av det som gjør menn til menn i mine øyne :wub: Tror jeg hadde fått litt noia om jeg hadde kjent stubber på leggene til en mann.. "Ja, jeg shaver leggene skjønnerdu" :rofl:

Enig ;)

Men, jeg vil gjerne tilføye, at om det blir veldig veldig langt visse steder, så kan det fint trimmes litt med saks for å beherske det noe. Rygghår kan godt minimeres i mine øyne, ellers er det veldig bra med hår på bryst, armer, ben og hodet :p

Annonse

Jepp det er vell grunnen til at vi leier ham inn også. Ikke så lett å rasjonalisere noe for seg selv når børge følger med! Hovedmålet nå er jo å bli shredded.

Da forsvinner ALT mage og brysthår!

Den obligatoriske shave bort hår og ta solarium etter deff bilde?

Kan godt på fjerne håra på ryggen og trimme litt rundt om de vil, men glattbarberte legger på en mann utenom konkurranse lol nei nei jeg liker ikke at menn er fullstendig kjerringer,,,litt av det som skiller oss, gjør dere sexy å :p

Annonse

Finner du en jente som vil at du skal være hårløs, så er hu trolig ikke noe å spare på. Mtp at det kun er supermodellene og samfunnet sin påvirkning de siste 20 årene som har påført denne metrofile kroppsholdningen som til tider gjør meg litt kvalm.

Blir for glatt...og så tør vi ikke ha slik i huset etter Fru Bobbit kom i avisene :p Mine tre ligger i kjelleren, for jeg har ikke et belte å slipe dem på...

Glatt shmatt, det får det heller bare være når det ser så stilig ut i bruk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...