Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hovedfokuset mitt er på styrketrening. Etter å begynt med styrketrening kombinert med et sunt og proteinrikt koshold, så har jeg sett tydelige resultater.

Jeg vet at det er mange jenter ikke har mot, selvtillitt eller tør å ta forskjellige styrkeøvelser blant folk i et treningsstudio, men det er bare å hive seg ut i det.

Bodybuilding.com er en hjemmeside jeg kan anbefale på det sterkeste. Her kan du til å med få et program tilrettelagt for deg

http://www.bodybuilding.com/fun/find-a-plan-muscle-building-2039-female.html

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/7834-jenter-ta-en-titt-p%C3%A5-denne-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En side som kan være veldig motiverende for nybegynnere ser jeg! Men synes enkelte av jentene spiste litt lite... mulig det er når de går inn i en ordentlig deffeperiode, men likevel. Jeg er mer for mye og riktig mat og nok og riktig trening ;) Og aller helst en "året rundt" form :)

Annonse

Takk for link, tror jeg skal begynne og følge det ene 12 ukers programmet bare jeg får skaffet vekter... Synes også de spiste super lite! Hun ene dama (busy mum typen) tok liksom med seg en halv lunsjboks med "gyterett" og noen fruktspyd... + en shake. Da hadde jeg sultet i hjel! Mulig hun spiste frokost først da, og at dette kun var lunsj. men samme det. Vi kan jo benytte oss av treningsmetodene og oppsettene og heller spise til vi er mette på sunn mat:)

Sitter på jobb nå så det blir litt feil å sitte å lese her. Dette blir lesestoff for kvelden :thumbsup:

haha,samme :) Skal se på det senere. ikke like morro når medansatte kommer innom kontoret og jeg ser på lettkledde damer, eller enda værre! lettkledde menn :unsure:

Ja, kostholdsmessig så gå jeg ikke på noe bestem diett. Jeg er enig med deg der Kristin, Jeg spiser selv veldig ofte. forbrenninga mi er så utolig høy! sunn og næringsrik mat er tingen :)

Så jeg som kun spiser 2 ganger om dagen har en lav forbrenning ? ;)

haha,samme :) Skal se på det senere. ikke like morro når medansatte kommer innom kontoret og jeg ser på lettkledde damer, eller enda værre! lettkledde menn :unsure:

Så jeg som kun spiser 2 ganger om dagen har en lav forbrenning ? ;)

nei, du behøver ikke å ha lav forbrenning selv om du spiser 2 ganger om dagen. For min del så hadde jeg aldri klart å spist 2 ganger om dagen siden jeg er vant til å spise hver 2-3 time, men folk er forskjellig ;)

Annonse

nei, du behøver ikke å ha lav forbrenning selv om du spiser 2 ganger om dagen. For min del så hadde jeg aldri klart å spist 2 ganger om dagen siden jeg er vant til å spise hver 2-3 time, men folk er forskjellig ;)

Joda sant det :) Men ville bare poengtere at forbrenningen er den samme om man spiser 5-6 ganger om dagen eller 2-3 ganger. Hva man velger og hva som passer er opp til vær enkelt.

Joda sant det :) Men ville bare poengtere at forbrenningen er den samme om man spiser 5-6 ganger om dagen eller 2-3 ganger. Hva man velger og hva som passer er opp til vær enkelt.

Absolutt enig! Spiser 3 ganger om dagen maks selv ;) Når jeg skrev mye så mente jeg naturligvis mye mat, ikke nødvendigvis ofte :)

Styrketrening ble morsomt da jeg fikk program av Isabella Hanne Marthinsen:thumbsup:

Men, gutta på treningssenteret er noen duster som innbiller seg at de har førsterett i frivektsavdelingen.

Tren deg opp og løft mer enn dem. Det stopper kjeften deres effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...