Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Annonse

Annonse

Mye pene, veltrente jenter.. forskjell på å gi dem ros for det og whatever du hinter til. Beklager om jeg har fornærma noen/tråkka over linja, men da kan de si ifra, isteden for at du skal ta verdens mest passiv-aggressive "tone".

Not even passive ;)

Jeg er som regel stemmen andre ønsker at de hadde. Jeg sier ting andre ikke tør.

Det er en forskjell på å gi en kompliment og på å sikle etter alles rompe/formbilder.

PS: Jeg er ikke ute etter å starte noe beef, jeg synes bare at det var litt festlig at du sa "holder med en", når mine observasjoner viser noe helt annet.

Som Hodge Twins sier: "As always, do what the FOCK you wanna do" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not even passive ;)

Jeg er som regel stemmen andre ønsker at de hadde. Jeg sier ting andre ikke tør.

Det er en forskjell på å gi en kompliment og på å sikle etter alles rompe/formbilder.

PS: Jeg er ikke ute etter å starte noe beef, jeg synes bare at det var litt festlig at du sa "holder med en", når mine observasjoner viser noe helt annet.

Som Hodge Twins sier: "As always, do what the FOCK you wanna do" ;)

Hva man "sier" og hva man gjør er vel to helt forskjellige ting.. Jeg er singel, holder ikke på med noen, å kan vel "sikle" så mye jeg vil.. Som sagt.. Hadde noen av dem sagt at det var ukomfortabelt hadde jeg jo bedt om unnskyldning og respektert det! Men de fleste, såklart ikke alle, ønsker jo å få kommentarer på rumpe/form når de legger ut!

Er ikke ute etter no beef jeg heller, og som jeg sa så ber jeg jo om unnskyldning om jeg har opptrådd "uttafor"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fitnessbloggen har alltid hatt noen som er på alles loggbøker og kommer med tilnærminger av ymse sort. Med og uten hell. Mest uten vil jeg tro. :D De fleste hører hjemme i en annen populær tråd her inne.

Ingen tilnærminger! Bare uskyldig, far-off drewling! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...