Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Skrevet
Finnes det ikke forskning som viser at daglig gym ikke nødvendigvis reduserer fedme hos barn (siden de uansett rører seg for lite ellers i hverdagen), men at det hjelper på konsentrasjon og fører til bedre skolearbeid? :p Gøy med forskning!

En av mine lærere på høyskolen drev på med en doktorgrad på akkuratt dette for en god del år siden.

1 time fysisk aktivitet hver dag på skolen + arbeid for å få foreldre til å slutte å kjøre/hente barna på skolen når skoleveien er kort nok til at de kan gå/sykle. Her ble barna veid, målt og hadde et pedometer som måler aktivitet, men dette brukte de kun noen dager for å måle en typisk dag.

Jeg hørte ikke noe mer om dette prosjektet dessverre etter jeg flyttet derfra, men jeg tror han ble fornøyd med resultatene :)

Edit: fant den :)http://www.stfk.no/pagefiles/64493/Resaland for nett.pdf

http://www.stfk.no/pagefiles/64493/Resaland for nett.pdf

det er visst masse artikler på kvasir.no om dette via denne læreren :) great success :)

Annonse

Annonse

Skrevet
Jeg skjønte ikke helt. Er det menn som tenner på å kle seg i feminint undertøy som er greia, eller at kvinner tenner på menn som går med feminint undertøy? :p

Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Skrevet
Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Aha :D Blei forvirra og kobla det til fetish samtalen som kom etterpå :p

Er det noe nytt å designe dameundertøy til menn? Hvor kjøpte transer undertøyet sitt før da? :unsure::confused::p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...