Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Finnes det ikke forskning som viser at daglig gym ikke nødvendigvis reduserer fedme hos barn (siden de uansett rører seg for lite ellers i hverdagen), men at det hjelper på konsentrasjon og fører til bedre skolearbeid? :p Gøy med forskning!

En av mine lærere på høyskolen drev på med en doktorgrad på akkuratt dette for en god del år siden.

1 time fysisk aktivitet hver dag på skolen + arbeid for å få foreldre til å slutte å kjøre/hente barna på skolen når skoleveien er kort nok til at de kan gå/sykle. Her ble barna veid, målt og hadde et pedometer som måler aktivitet, men dette brukte de kun noen dager for å måle en typisk dag.

Jeg hørte ikke noe mer om dette prosjektet dessverre etter jeg flyttet derfra, men jeg tror han ble fornøyd med resultatene :)

Edit: fant den :)http://www.stfk.no/pagefiles/64493/Resaland for nett.pdf

http://www.stfk.no/pagefiles/64493/Resaland for nett.pdf

det er visst masse artikler på kvasir.no om dette via denne læreren :) great success :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg skjønte ikke helt. Er det menn som tenner på å kle seg i feminint undertøy som er greia, eller at kvinner tenner på menn som går med feminint undertøy? :p

Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.cracked.com/article_17149_5-ridiculous-safe-work-fetishes.html

Bare sånn i tilfelle noen noensinne kommer til å spørre om, eksempelvis, de kan sitte på ryggen din.

Det var faktisk en engang som lurte på om jeg ikke kunne gå en dag med strømpebukse uten noe under, for så å sende den til han i posten. Han var politi.. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Aha :D Blei forvirra og kobla det til fetish samtalen som kom etterpå :p

Er det noe nytt å designe dameundertøy til menn? Hvor kjøpte transer undertøyet sitt før da? :unsure::confused::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...