Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Haha. På vgs var eg på utveksling på ein kristen privatskule midt i tjukkaste bibelbeltet i Midtvesten. I biologien lærte vi bl.a. at jorda er 6000 år gammal og at Grand Canyon blei forma av den store flommen som gud skapte for 4000 år siden. For å toppa heile driten fekk vi gensitting dersom vi nevnte ordet "evolution". U MIRIN?

Man hører bare om slike ting, men jeg nekter å tro at det er så ille. Du har min dypeste sympati

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Annonse

SHEETT!

And that my friends, are the reason why you dont knock on the glass:p

Men ruta er sikkert 30++cm tykk da.. Mener og huske, som et eksemplel... at det lå en sånn akryl glass terning på gulvet forann det store akvariumet i ålesund som var ganske solid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

NY SLANKEMETODE - LAVKARBO VIRKET IKKE!!

Nå er det kommet nye slankemetode. De aller fleste toåringer er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre

er denne geniale dietten forsket frem:

-Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på gulvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt in......n i ansikt og klær.

-Lunsj: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munnfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet).

-Middag: En kjeks, to mynter. Noe rusk du finner under sofaen.

-Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk fire munnfuller av badevannet ditt.

Dietten gjøres mere effektiv med tilrettelagt mosjon:

F.eks.: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen rundt i slynger samtidig som du skriker av full hals for å øke lungekapasiteten.

Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand, spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene.

Be om en sparringspartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev å få bytte til andre klær minst tre ganger.

Jeg burde kanskje skrevet det ned, tatt bilde av det og så lagt det ut? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY SLANKEMETODE - LAVKARBO VIRKET IKKE!!

Nå er det kommet nye slankemetode. De aller fleste toåringer er slanke. I samarbeid med barneleger, radiologer, ernæringeksperter og utslitte foreldre

er denne geniale dietten forsket frem:

-Frokost: Ett kokt egg, en skive brød med syltetøy. Spis to små biter av egget og smør resten ut på gulvet. Ta en bit av brødskiven og klin deretter syltetøyet godt in......n i ansikt og klær.

-Lunsj: Fire fargestifter (valgfri farge), en neve knust potetgull og tre munnfuller av ett glass melk (hell resten på gulvet).

-Middag: En kjeks, to mynter. Noe rusk du finner under sofaen.

-Kveldsmat: Lag en skive ostesmørbrød som du hiver på gulvet. Drikk fire munnfuller av badevannet ditt.

Dietten gjøres mere effektiv med tilrettelagt mosjon:

F.eks.: Legg deg på gulvet i et kjøpesenter og vri kroppen rundt i slynger samtidig som du skriker av full hals for å øke lungekapasiteten.

Når mannen fra Securitas kaster deg ut av butikken gjør du sterk motstand, spring over alt, hopp innimellom. Fall ofte og regelmessig; å reise seg opp igjen styrker musklene. Husk lungene. Skrik samtidig med disse øvelsene.

Be om en sparringspartner ved påkledning. Gjør med alle krefter motstand mot å bli påkledd. Nøy deg ikke med et skift, krev å få bytte til andre klær minst tre ganger.

Jeg burde kanskje skrevet det ned, tatt bilde av det og så lagt det ut? :p

Synes du burde legge ut video. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Synes du burde legge ut video. :p

Teste ut dietten en uke for å se om det funker? Da må jeg ha en sparringspartner:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...