Tiwas Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Det var morsomt, for bønder redder ikke lam for å grille dem. De bruker ikke så mye energi på det, for det er lettere å skyte et lam, ta filetene og kaste skrotten i skogen så de kan skylde på ulven. Det virkelig morsomme skjer den dagen de har utryddet alle de fine rovdyrene våre - får hvem skal de skylde på da? Vi kommer til å få verdens største befolkning av anorektiske bønder Siter
Tor Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Nå kan vi ikke le nokk! XXS, CamillaO, MsMjau og 3 andre 6 Siter
Ojive Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 LadyRainicorn, Afterall, Eliza og 15 andre 18 Siter
Ojive Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Noen ganger, ass. Kukerundtmøter. Bleh. ronniba, Afterall, FitFish og 4 andre 7 Siter
CamillaO Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 Zmurph, Lagertha, SiriHelene og 8 andre 11 Siter
CamillaO Skrevet 16. juli 2014 Skrevet 16. juli 2014 fitflyer, Stephanie F, Torsty og 4 andre 7 Siter
Afterall Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Stephanie F, MsMjau, zeta415 og 14 andre 17 Siter
fitflyer Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Ole Andreas, Tuba, LadyRainicorn og 6 andre 9 Siter
fitflyer Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 ubertass, malenesofie, Ole Andreas og 2 andre 5 Siter
Kristofferm Skrevet 17. juli 2014 Skrevet 17. juli 2014 Nå kan vi ikke le nokk! Weird Al is back! Magisk!! Tor 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.