Gå til innhold

Ting du er glad ingen sier lenger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sies fortsatt, men: "ass/assa/ "lisom/lixm/liksom" "daah" "seff" "lol" "lættis" "chillærn" "læxern" "tættis" alt som sies på engelsk i stede for norsk, når det ikke passer seg med engelsk. ++

Jeg tror du ville hatet meg med hver eneste celle du har til rådighet

Annonse

Når du kjenner du dør litt innvendig, da har du klikket i vinkel:)

I mine 13-14 år i Forsvaret har jeg hørt uttrykket blitt brukt mange ganger men jeg har fortsatt til gode å se noen gjøre det. Mulig jeg er litt kvervulerende men hvordan dør man litt innvendig?

I mine 13-14 år i Forsvaret har jeg hørt uttrykket blitt brukt mange ganger men jeg har fortsatt til gode å se noen gjøre det. Mulig jeg er litt kvervulerende men hvordan dør man litt innvendig?

Det må et svært godt trent øye til for å faktisk se det. Når noe er så brutalt dumt at du kjenner at du er i ferd med å miste troen på menneskeheten, da dør du litt innvendig:) Det finnes mange andre symptomer på at du dør litt innvendig også.

Har "kult" blitt ...ukult? :confused: Da må jeg være lite kul hvertfall, jeg sier det hele tiden. :mellow:

Foreldrene mine begynt å bruke 'kult' for 5 år siden, da slutta jeg. Om noen år kommer det til å regnes som et retro-ord og dermed bli brukbart igjen. Jeg har tatt i bruk allerede, da jeg liker å være forut for min tid ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...