Iso Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 [ATTACH=full]126950[/ATTACH] På svart bakgrunn. Amalyn, fff og Mads 3 Siter
Ojive Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 [ATTACH=full]126950[/ATTACH] På svart bakgrunn. Du ler nå, men skal love deg at det der er både kjipt og vondt. Var sammen med ei i noen måneder..... Hu var sånn.. Hele tiden. Mine hender så ut som om en katt høy på catnip har gått løs på dem i timesvis. Shit ain't cool, bro lite gøy å dukke opp på jobb sånn. Aurelius, Krembolle og rsagneskar 3 Siter
Gjest Fortuity. Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Byttet nettopp bakgrunn til et bilde jeg tok her på Rauland i går: … Jeg klager ikke på forholdene. Siter
Anny92 Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 [ATTACH=full]125772[/ATTACH] Sick! Kan du forklare dette? Hvor ender du opp her? Siter
Aurelius Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Du ler nå, men skal love deg at det der er både kjipt og vondt. Var sammen med ei i noen måneder..... Hu var sånn.. Hele tiden. Mine hender så ut som om en katt høy på catnip har gått løs på dem i timesvis. Shit ain't cool, bro lite gøy å dukke opp på jobb sånn. Foreløpig lever jeg i lykkelig/ensom uvitenhet, men skal ta det til etterretning;) FatUnicorn og Ojive 2 Siter
SpantaX Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Fordelt på 3 skjermer Frik og Krembolle 2 Siter
Exposure Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Sick! Kan du forklare dette? Hvor ender du opp her? Det er riktignok ikke meg på det bildet her, men det er fra antarktishalvøya. Det er fra en "SkiSail" ekspedisjon hvor man har base i en seilebåt og kjører rundt for å finne linjer. Han ender opp i vannkanten. Ser veldig skummelt ut og det er veldig bratt, men han har kjørt ned verre ting før;) Siter
SuperXinsanity Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Hatt dette i noen måneder nå Afterall 1 Siter
Baliba Skrevet 4. januar 2014 Skrevet 4. januar 2014 Har byttet litt på, men har vært disse to i det siste som jeg tok på Prekestolen :-) Krembolle, Afterall og Strølle 3 Siter
Astriiiixxx Skrevet 14. januar 2014 Skrevet 14. januar 2014 Aah, har en høy elsk på joshua hoffine sine bilder, og dette er på for øyeblikket, en av de litt mindre morbide bildene hans:D gooogle him! (med mindre du er en sjør sjel som ikke liker zobier og døde ekle mennesker) MVPkimrkv 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.