Gå til innhold

Studiosko - hva bruker du? - bra utstyr=motivasjon


Ingrrid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nike free :Dhttp://www.google.com/search?hl=en&gs_nf=1&cp=7&gs_id=p&xhr=t&q=nike free&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1280&bih=738&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3IZXT7CtLfDR4QSBpe3GDw

Elsker de, veldig lette, og puster godt! Pluss at du får de i utallige farger, evt kan du designe de selv på hjemmesiden til nike for rundt 1400kr (koster 1199kr i butikken) så er du sikker på ingen andre der du trener har like :)

Hehe, jeg har faktisk tre par nike frees liggende, så da er vel problemet løst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asics gel kayno stabilitetssko for overpronasjon. Bruker de samme skoene til alt, kler dem bare av meg til beintrening.

hmm, egentlig ganske smart det... tror det blir nike frees på neste trening, tenkte at de var for dempet, men er jo bare å ta av :) Skoa sitter jo hvertfall godt på til motsetning fra de andre jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, egentlig ganske smart det... tror det blir nike frees på neste trening, tenkte at de var for dempet, men er jo bare å ta av :) Skoa sitter jo hvertfall godt på til motsetning fra de andre jeg har :)

Det er helt gratis og er egentlig bedre enn vektløftersko siden du har masse fine nervetråder og sånt under føttene som trenger barbeint bevegelse :p

Bruker tross alt en tusing eller to på skoene, og trenger da ikke en sko for ditt og en sko for datt, spesielt siden jeg ikke løper :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sucker for Rebook sine ZigZags hadde dem når jeg bodde i TX å spilte amerikansk fotball, da ble de brukt til vekter,løping og sko til når du ville ha no lett på beina. reebok-premier-zigfly-se-1013118.jpg

De har også flere andre zig zag variander http://www.reebok.com/nn-NO/products/fitness/men/footwear/zigactivate/athletic-gravel-frenchy-blue-sun-rock/?d=mens&pt=footwear

Ellers er det igrunn Nike jeg elsker og forguder bruker de her til hverdags:

images?q=tbn:ANd9GcQ2Q5QgtAjkgU4WK0m-xtSJUX2kee3wFY7pTL1RDVyZpjP_Iw2k2g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vibram Fivefingers KSO Trek - både på gymmen og ellers. :D

Jeg bare lurer, får dere ikke litt rare blikke med de skoa? Altså jeg veit at de er sykt bra altså, og det er kanskje et utrolig teit spørsmål (for man skal vel ikke bry seg om hva andre syns), men likavel :p Jeg yns folk ser rart på meg bare jeg har på meg mine fargerike cep kompresjonssokker, men jeg får vel bare lære meg å gi f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer, får dere ikke litt rare blikke med de skoa?

Tjah, hva skal jeg si. I setting hvor trening og helse er naturlig er folk flest positivt nysgjerrig og spør ofte hvordan de er å ha på, og om jeg har merket forskjell etc. Ute på gata har jeg møtt reaksjoner fra sjokk, vantro, latter, hoderisting, og folk som freaker helt ut - spesielt når jeg vifter med tærne. :D

Altså jeg veit at de er sykt bra altså, og det er kanskje et utrolig teit spørsmål (for man skal vel ikke bry seg om hva andre syns), men likavel :p Jeg yns folk ser rart på meg bare jeg har på meg mine fargerike cep kompresjonssokker, men jeg får vel bare lære meg å gi f...

Det er ikke et teit spørsmål i det hele tatt, men haters gonna hate. Jeg ser på det på samme måte som mitt kosthold og trening, noen vil alltid ha en eller annen kommentar, men jeg gjør det ikke for dem. Jeg gjør det for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...