Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til alle dere store tøffe menn, som løfter tungt nok til å kvalifisere til å bære den fantastiske duften ARMANI BLACK CODE, dere er nå iferd med å bli forvekslet med tynne fyrer på 16, uten sjeggvekst, som misbruker duften på lik linje med jean paul gaultier har blitt ødelagt av at den store masse dynker seg i denne og gjør den allemannseie...det finnes nå et fullverdig alternativ; Gucci Guilty!! underbar duft, om noen antaster dere på bussen, så er det parfymens skyld, ikke min!! ;)

images?q=tbn:ANd9GcROFn1eRVOAm10ESgNBehisnuac9-Mu-FGm4lJENeASZ0S0mpe5

For menn liker jeg Davidoff-champion. Ikke negativt at flaska er formet som en dumbbell/vekt heller ;P

[ATTACH]13473[/ATTACH]

For hunkjønn er jeg glad i Paris Hilton sin som heter "Paris Hilton eau de perfume" tror jeg.

[ATTACH]13474[/ATTACH]

post-206-14440835673826_thumb.png

post-206-14440835674387_thumb.png

Annonse

Det var så mange å velge i, mine valg falt på dior, addict 2

[ATTACH]14354[/ATTACH]

og issey miyake, lèau dìssey florale

[ATTACH]14355[/ATTACH]

Kjæresten fant også en ny, men husker ikke hva den het....

Synes de lukter kjempegodt:)

post-4418-14440836795242_thumb.jpg

post-4418-14440836795628_thumb.jpg

Bra manneparfymer:

Thierry Mugler: A*men

YSL: La nuit de'lomme

Dior: Fahrenheit

Armani: Attitude Extreme

Burberry: The Beat

Bra parfymer som er overbrukt (fjortissfaktor):

Pacco Rabanne: One Million <--- Bare dersom du ønsker å lukte som 90% av norges tenåringer

JPG: Le Male

Armani: Aqua di gio

Annonse

Paco Rabanne - One million.

Bruker den selv og er veldig fornøyd, får masse skryt fra både kjente og ukjente . Dameversjonen lukter også himmelsk!

1298467008.jpg

Dameversjonen:

ladymillion41.jpg

Den bruker eg selv og den er gooood <3 :) kommer neppe til å bytte den ut!

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

http://www.firda.no/nyhende/article6040785.ece

Sjølv har eg ikkje allergi, men får noia om folk kommer i sterke lukter. Forpestar lufta for alle.

Verste var på ei øl-smaking der eine deltakaren hadde nok parfyme på seg for eit heilt mannskor. Var ikkje mulig å lukte på ølet utan å bli kraftig påverka av hans parfyme.

Ingen parfyme lukter likt på. Ulik naturlig kroppslukt innvirker hvordan det oppfattes. Selv bruker jeg ikke parfyme men får tilbakemelding om at jeg lukter godt og friskt. Får noya av sterk parfymelukt, røyklukt og alkohollukt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...