Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg holder kjeft når en eller annen idiot kjører biceps curls i eller markløft ifra bakken i knebøy stativet, Fantaserer her og nå om å kunne ta ut frustrasjonen på fyren du beskrev :p

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med de jeg så her om dagen som kjørte benkpress i knebøystativet? Rigga og styra og ordna fælt med benk og lå bakover eller noe for så å løfte, etter å ha bygd opp med stepkasse og div. Ikke helt vanlig det, eller...?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hm, jeg brukte stanga til å ta floor press med en gang... Fikk noen rare blikk. Men hva skal en stakkars gjøre hvis man ikke vil bruke benkpress-stanga ettersom den blir brukt 10 ganger mer enn knebøy og markløft?

Skrevet

Fytti ****** så vanvittig frustrert jeg blir av slike folk.

Jeg har vært borti en slik person før.

Jeg satt og varmet opp på romaskinen, å da kom det en kar bort og sa "hvis du ikke skal ta i 100% så kan du gjerne ta en annen øvelse så vi som skal trene ordentlig kan få trent." og jeg i ren forbauselse svarte "hæ, hva...hæ?.

så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt.

Det som er mest skremmende er at det finnes slike personligheter, skulle ikke vært lov.

Annonse

Skrevet

for noe tull, han eier ikke stangen fordi han løfter mer. Hater sånne folk som tror de eier hele senteret fordi de løfter mer en andre. iåsfall skulle han betalt alle sinn medlemsavgift=)

Skrevet

så når jeg trente bicepscurl så kom han å satt seg vedsiden av meg, begynte å løfte 14kgs hantler, da kunne jeg ikke dy meg med å ta tak i 32kg's hantlene og ta et par reps, og smelle de hardt i bakken og si: hvis ikke skal løfte ordentlig så kan du gjerne ta en annen øvelse slik at vi som trener ordentlig får gjort vårt.

This, this right here <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...