Gå til innhold

Clean - show me yours, i'll show you mine.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du hopper fortsatt endel frem når du vender, Freddy. Sett deg mer bakpå i draget og hold vinkelen på ryggen helt til du omtrent har strekt ut bena så slipper du å få den så langt foran deg at du må hoppe etter den.

Kjør fra heng i en periode og fokuser på at du skal treffe slik at du nesten hopper bakover så vil det komme.

Stemmer..skal prøve å fokusere mer på det!

Ja, heng merker jeg at jeg gjør mye bedre så sikkert lurt å gjøre det mye :)

LOL på ca 3:27. Hvor er teknikken din?? :p:whistling:

Hvor den var vet jeg ikke, men hos meg var den hvertfal ikke :)

Forskjellen er at jeg ikke gjør en god dyp set-up med lav hofte. Isteden styrkevender jeg vekten med høyt dreiemoment hele veien.

Vel, det ser ut som du sliter med å få særlig med moment på vekten. Kanskje du med fordel heller kan senke hoften litt, holde deg mer frempå med overkroppen og få stanga nærmere kroppen og dermed bedre fart på stanga. Du "bruker opp" ryggen din forholdsvis tidlig. :)

• 2 måneder senere...

Helt utrolig hvor vanskelig denne (power clean) øvelsen er å få inn. Over et halvt år nå siden jeg startet og først nå begynner den å sitte. Vanvittig bra øvelse.

Her ser dere forøvrig hvordan man ikke bør gjøre det. :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf6UU

Var ikke klar over at de hadde egne kurs for selvskading.

Annonse

Annonse

Tror ingen i historien har tatt pressvendinger på studioet jeg trener. Såvidt du finner noen som tar knebøy (og de som gjør det tar svært grunne knebøy).

Fikk ikke filmet pressvendingene mine i dag, noe som forsåvidt er like greit--jeg var sliten i kroppen etter ny pr i knebøy og benkpress. Så ble med mer øving av teknikk, som man tydeligvis aldri kan få nok av når det kommer til disse øvelsene. :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...