Gå til innhold

Når på dagen (døgnet) trener dere?

Anbefalte innlegg

Trener mellom 16.00-19.00 :)

Men i helgene trener jeg mellom 09.00-11.00 :)

Skjønner ikke hvordan mange av dere orker å trene så sykt sent jeg. Jeg legger meg mellom 21-22. Da er jeg helt SKUTT

Skulle ønske jeg var like flink å komme meg i køyen i "normal" tid :)

Fortsetter under...

Kjekt med mange svar :thumbsup:

Ser at det er en del her som trener veldig tidlig, fordi at de da har hele dagen igjen å slappe av/kose seg.

Ivrig og hekta som jeg er, så må jeg faktisk innrømme at jeg så og si hver eneste dag gleder meg til trening.

Det er faktisk slik at enkelte ganger i helgene (når jeg har trent tidlig), så blir jeg nesten litt skuffa fordi jeg har "brukt opp" dagens trening! :D Litt sært...? ;)

Anyway, for de som måtte lure på det, ja jeg har et liv utenom treningen også, selv om det kanskje ikke virker slik :p:D

Jeg liker best å trene i 12-15 tia, og gjør det når jeg har mulighet. Mest opplagt og lite folk da. Jobber jeg på dagtid, trener jeg etter 19 pga alt folket.

Synes tidligøktene blir best, muligens fordi jeg blir stressa av alt folket og kø :meh:

Hehe :D De er som oftest ikke så "skumle" egentlig ;)

Hehe, de er nok egentlig harmløse ja men er redd for å komme drassende med mine "pinglevekter" :p men så tenker jeg som så, jeg driter egentlig i hva de måtte tenke om meg, en plass må man begynne å løfte :D (realiteten er vell at de såvidt legger merke til at jeg er der) x)

Annonse

Trener etter jobb, så det blir stortsett klokken 17.00. Kan ikke spise middag først feks, for da risikerer jeg å bli boende i sofaen. Siden jeg og min mann trener på ettermiddagen blir middagen litt sein, men til gjengjeld har vi hele kvelden til å slappe av på :)

Det er faktisk slik at enkelte ganger i helgene (når jeg har trent tidlig), så blir jeg nesten litt skuffa fordi jeg har "brukt opp" dagens trening! :D Litt sært...? ;)

AAAAAHHH!!!!! Det er noen som er lik meg!!! :eek::eek::eek: skummelt :eek::eek::eek: Er liksom anti klimaks å komme hjem... for liksom... hva skal jeg gjøre nå :huh:

Annonse

Har ikke turt å sagt det til en sjel... Har jo kommet til å bli lagt inn på flekken av vennene mine :p

Godt å høre at det er flere med denne lidelsen ^^

Ser den, jeg tok sjansen på å "komme ut av skapet" her som det er likesinnede, det gjorde godt :rofl: :D

Trener helst litt sent på kvelden, rundt klokken 19:30. Er litt mindre folk. I tillegg liker jeg å vaske håret om morgenen (blir finest da), så pleier å dusje om kvelden og vaske håret neste dag. Etter en økt i stram hestehale blir ikke håret fint om jeg tar det ut. Treningskameratene mine liker å trene rundt klokken 16:00, så må bli med dem litt her og der.

I helgene: Før 10 (på morran), i ukedagene etter 20-21 på kvelden. Har jeg seinvakt på jobb får jeg gjerne med meg en spinntime om morgenen, men det er bare en gang hver 6. dag. Skulle gjerne trent mer på formiddagen i ukedagene, men så var det den der jobben da, og mellom 15-20 er det stappe fult på sentrene jeg har tilgjengelig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...