Gå til innhold

Gratis BCAA eller Kreatin (hjelp meg å vinne penger)


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja, så skamløs er jeg.

Som nybakt far,student og nå med lån oppetter ørene skyr jeg ingen midler :D

Det er en ganske enkel konkurranse: Jeg beskriver et talent jeg har, og hvis noen mener det er noe å satse på kan jeg få litt støtte til å utvikle det.

For min del kunne jeg tenke meg å drive med research, forskning og artikkelskriving på heltid sammen med trenings og ernæringsveiledning. I konkurransen har jeg mulighet til å føre opp referanser, og det er der du kommer inn i bildet.

Bare skriv 'OK!' sammen med navnet ditt på PM hvis du synes det er greit, så blir du muligens kontaktet og spurt ' Du, Asle sier han har talent i trening og kosthold og slikt..Er han full i bull eller skal han få gull?' :D

29 september vil en av de som hjalp få velge mellom 500 g kreatin eller 500 g BCAA. Eller en klem.

Jeg skjønner ikke helt hva poenget med denne tråden er, Er det en konkurranse? Hva er det man må gjøre for og vinne, Bare sende en PM til deg med navnet vårt?

At du kunne tenkt deg og drive med research, forskning og artikkel skriving på heltid o.l høres veldig bra ut :) Lykke til :)

Jeg bare skjønte ikke helt poenget med 'konkurransen'.

Da jeg har pallevis med disse tilskuddene fra før så kan jeg være referanse UTEN å ha muligheten for å vinne noe :p

Vet du om noen plasser der man får tak i tilskudd o.l til en billig penge? ( Jeg regner med at du har betalt mindre/minimum når du sier at du har 'pallevis' av disse tilskuddene.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...