Gå til innhold

Hva er dine mål i 2012?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg hadde noe og poste her, har trent i 7mndr nå uten å ha noe mål utenom og rehabilitere en skulder(det var jeg egentlig ferdig med etter 3mndr) Blitt helt bitt av treningsbasillen igjen og trener 12-15 timer pr uke. Føler at det er på tide og sette meg noe mål og jobbe mot egentlig.. hmm ble kanskje litt OT det her :p RM=Maxløft?

Rm er maksløft da :) (Repetisjon Maksimum)

Hva med noen styrke- eller kondisjonsmål? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Ned i fett%, få frem magerutene!!! innen mai/juni :)

150-175kg i beinpress

30-40 kg i benk

60kg i knebøy

75kg i mark

innen august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal opprettholde formen jeg har opparbeidet meg siden jeg fødte førstemann for snart 8,5 år siden. Veide 111 ved fødsel og brukte 4,5år, hvorav ny graviditet er inkludert, på og komme med ned til vekta jeg har nå, som jeg har holdt siden, samt kommet meg i mitt livs beste form i en alder av 35.

Kondis har vært hovedmål, og jogger nå lett 2mil. Frem mot sommeren (blir så mye mindre jogging på vinteren) er målet og greie noen få push-ups!!! Har ikke greid en eneste en i hele mitt liv, så om jeg greier 5 er jeg fornøyd. Når våren kommer håper jeg at det er i boks,- da blir målet og greie to mil på 2 timer eller mindre (da kan det atter en gang jogges ute)..Så på høsten og mot vinteren er målet og sette i gang med og klare en pull-up eller tre. Føler ikke jeg TRENGER og bli bedre på noe, for helsa sin del, utseende er heller ikke noe mål i seg selv lenger (sikkert fordi jeg er gammal...he-he) det er mer for å ikke gå lei,- og det og ha noe og jobbe mot...

Og jeg elsker jogginga, men det er verre og få til på vinteren, derfor denne "vridning" mot styrketrening.Hadde jeg bodd i et land med evig sommer, tror jeg at jeg kun hadde jogga,- og bare drevet med styrketrening i de muskelgrupper jeg vet trengs og styrket for og klare og jogge så lenge som mulig .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine mål er:

- Fortsette å trene 5-6 dager i uka

- Bli sterkere generelt , vanskelig å sette opp et konkret vektmål på diverse øvelser, siden jeg har hatt veldig stor progresjon i starten, og det vil jo ikke fortsette

- Få ned fettprosenten

- Bedre bevegelighet

- Faktisk tørre å gå i bikini for første gang (men dette har jeg hatt som mål hvert år siden 2004 :p ) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lære mer om riktig trening og kosthold for å oppnå den kroppen jeg ønsker. Dvs lavere fettprosent og forhåpentligvis ned 5 kg. Men det er ingen must å gå ned i kg om jeg er fornøyd med kroppen ellers.

*trene minimum 4 dager i uken

*slutte å røyke (er nede på 3-5 om dagen), så jeg kan klare mitt mål å løpe 1mil under 1 time.

*klare pull-upp

Noen av mine mål for 2012 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...