Gå til innhold

Musikk til trening


alfredo96

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg fant ikke helt ut hvor jeg skulle plasere denne tråden, men synes den passet in under trening.

Jeg har funnet noen spotify-spillelister med treningsmusikk, men det er bare 1/10 av sangene som er fin, derfor vil jeg lage min egen og da trenger jeg hjelp av dere.

Jeg trenger tips til musikk som passer til både utholdenhet og styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde nå høre på det du liker, da?:)

Jeg anbefaler band som Pantera, Lamb of god, Meshuggah, Insomnium, Godsmack og Alter Bridge, de funker bra for meg i hvert fall :- D Ellers er techno/dubstep kjekt å trene til også! Kommer litt an på hva du trener, dersom jeg trener styrke liker jeg å høre på metal/rock :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For styrketrening: Slayer, Pantera,Taake, Dimmu Borgir, Satyricon Lamb of god, Kvelertak, Behemoth, Meshugga, Chimaira, Dark age, Amon Amarth, Disarmonia Mundi, Children of bodom, Turmion Kätilöt, Andrew W.K., Sabaton, Iron maiden, Kreator, Metallica, Scar symmetry, Rammstein, Venom, Machine head, Motorhead, Mastodon, Sepultura.

En del av banda jeg har på ipoden min når jeg trener i alle fall, håper du finner noe du kanskje liker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere lister samlet opp:

all time workout

Litt eldre spilleliste som jeg har gått lei av:

spræk

Nåtidens kondisjons/styrkemusikk:

WORK IT

:D Er mye forskjellig i den øverste, kanskje du finner noe du liker?

Om du ikke orker å se igjennom, liker jeg disse artistene best til trening:

Foo Fighters

The Wombats

Nomy

The Offspring

Bon Jovi

David Guetta

My Chemical Romance

Rise Against

Volbeat

Weezer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen sanger jeg hører mye på i forbindelse med kondisjon for tiden iallefall :

Lady gaga - Bad romance chew fu remix ( 5:19 minutters versjonen)

Daniel Djokic - Shake your body

Far east movement - If i was you (OMG)

Kazmo - Headlock

Red hot Chili peppers - Monarchy of roses

The naked and famous - young blood

König der löwen - Er lebt in dir

Til styrketrening funker jo de der også, men da hører jeg vel aller helst på noe litt mer '' hardcore'' som f.eks Powerman 5000, Unheilig, Disturbed, Godsmack osv :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...