Gå til innhold

Hvor kjøpe kule, gode treningsklær samt hodetelefoner/earbuds


Izzie80

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst til å pusse opp treningsgarderoben min, og trenger tips til hvor jeg kan kjøpe gode, kule treningsklær. Har du noen tips, så setter jeg stor pris på det.

Veldig gode hodetelefoner/earbuds er jeg også interessert i å vite om du kan anbefale.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For treningsklær synes jeg Zalando fungerer veldig fint. Veldig stort utvalg, gratis frakt og gratis retur.

Angående hodetelefoner så er det en del oppfølgingsspørsmål som bør besvares. For det første er det stor forskjell på hodetelefoner og earbuds. Personlig har jeg problemer med at buds holder seg i ørene. Spesielt når jeg beveger meg. Er det til trening du skal bruke disse (og kun det)? Prisklasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med trygghet anbefale buds: Jaybirds bluebuds x. Bluetooth buds med god lyd, sitter godt og fungerer krem på trening.

Vil også anbefale disse. Nå skjønner jeg ikke hvordan jeg før klarte å trene med telefonen hengende rundt armen og med irriterende ledning surrende rundt. Disse er virkelig min bestevenn på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...