Gå til innhold

Izzie80

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Izzie80

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 21. juni 1980
  1. Hei! Jeg har lyst til å pusse opp treningsgarderoben min, og trenger tips til hvor jeg kan kjøpe gode, kule treningsklær. Har du noen tips, så setter jeg stor pris på det. Veldig gode hodetelefoner/earbuds er jeg også interessert i å vite om du kan anbefale.
  2. Selges kr 100 Les mer her: http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Proteinpulver/Diet-Protein/Diet-Protein-390g-Chocolate-Heaven-Proteinfabrikken21794-p0000014293#.VX7YQPntlBc
  3. Hei. Jeg fikk et tilbud om å verve noen til en pris på kr 299,- for 12 måneders binding på Icon Lillestrøm. Så om du er klar for å melde deg inn innen 30. juni, så kan jeg hjelpe:) http://www.icon.no/club.aspx?id=15872885 Bli med på moroa! Førstemann til mølla!
  4. Hei! Jeg trenger venner på Nike+. Jeg liker challenges, men de jeg har der gidder ikke løpe. Noen som vil legge meg til. Du trenger ikke være übersprek, for det er ikke jeg. Gøy med konkurranser wezcomp er brukernavnet
  5. Jeg drikker en kopp te eller to på morran, og mye vann, det metter til lunsj om jeg er spesielt sulten om morgenen. Det skjer ganske sjelden, men det er en mulighet. Jobbmessig fungerer det flott. Til lunsj blir det ofte forskjellige typer egg, fisk eller kjøtt med oliven og salat til. Blir ofte 400-500 kcal siden jeg skal holde hele dagen til jeg er hjemme kl 17. Ofte blir middagen på ca 600 kcal, og da kan jeg nyte en ekstra snack på kvelden.
  6. Jeg spiser først til lunsj kl 11, og middag kl 17. Passer meg utmerket da jeg holder meg innenfor kalorigrensa. Om jeg er sulten utover dette kan jeg ta 100 gr kesam og 50 gr syltetøy uten sukker. Kalorifattig og veldig godt. Anbefaler ShapeUp-appen. Den er veldig grei for å holde styr på inntaket.
×
×
  • Opprett ny...