Gå til innhold

Jeg klarer ikke gå ned i vekt, skeier ut hele tiden!


EFM

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en kostplan fra min PT. De første dagene gikk jeg ned 2,2 kg. Vet ikke om det var vann, noe det helt sikkert var. Jeg hadde gått ned 12 kg. fra før så det stoppet opp etter de 2,2 kg. Dette er nå 6 uker siden og jeg har gått opp de 2,2 kg. igjen. Etter at jeg begynte å gå opp igjen og stå fast mistet jeg motet og skeiet ut. Har skeiet mye ut de siste to ukene og jeg må slutte med det! Noen som har noen tips til å holde meg unna all maten jeg ikke kan spise? Har jo mye mat siden resten av familien spiser normalt :( Jeg vil så gjerne gjerne gjerne komme meg ned de siste 4 kg.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Får prøve å ta tak. Skal være streng idag! Dietten består av mye kjøtt og grønnsaker. Klarte det fint i starten, men så var jeg så dumt å smake på litt snop selvom jeg har lov å ta inn 1000 kcal ekstra på lørdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en artikkel på fremsiden av Fitnessbloggen om Diett og matvarer på diett, syns den var god lesning. 80-90% seriøst og etter planen, resten kos og etter hva mage og øyne vil ha :)

For min egen del må jeg ha litt kos hver dag ellers blir det en kjempesprekk (og en aukedag, som jeg kaller det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...