Jane Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "Kenneth Vassli skrev: Jeg er vell heller en liten BMW fanatiker Men vil ikke si at alt annet er rævva og stygt E46 330 XI er ingen dum bil Var på tanken jeg også, men endte opp med E61 525dat, med Uberlang utstyrsliste BMW <3 Har hatt noen forskjellige merker oppover, men etter jeg kjøpte min første BMW så var jeg solgt Ønsker meg en SUV jeg da.. Litt praktisk må jeg være Kjører en liten 1 serie nå Men alltid like gøy med bakhjulsdrift i snøen Siter
Anreka Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! http://www.youtube.com/watch?v=LXVlhr_EsJU Imponert:) du har en veldig fin stemme IdaL007 1 Siter
Athene Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Skrevet 24. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! http://www.youtube.com/watch?v=LXVlhr_EsJU Det er var jo fucking awesome! En flott blanding av humor i begynnelsen og talent for resten Kveldens natta sang ^^ IdaL007 1 Siter
Aulin Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! Flott stemme Kristiansandsdialekt er også fint å høre IdaL007 1 Siter
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 24. januar 2012 Skrevet 24. januar 2012 "Jane skrev: BMW <3 Har hatt noen forskjellige merker oppover, men etter jeg kjøpte min første BMW så var jeg solgt Ønsker meg en SUV jeg da.. Litt praktisk må jeg være Kjører en liten 1 serie nå Men alltid like gøy med bakhjulsdrift i snøen 1serie du kjørte ja, så du skrev liten bmw her i en tråd, så jeg ble dritnervøs for at det skulle være en compact Har alltid hatt bmw, kommer alltid til å ha bmw er mildt sagt hjernevasket Siter
Fredrik Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! Ida... Marie... Lerøy... nå smelta du hjertet mitt litt! IdaL007 1 Siter
IdaL007 Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "AnetteK skrev: Imponert:) du har en veldig fin stemme "Cherry skrev: Det er var jo fucking awesome! En flott blanding av humor i begynnelsen og talent for resten Kveldens natta sang ^^ "Aulin skrev: Flott stemme Kristiansandsdialekt er også fint å høre "Fredrik skrev: Ida... Marie... Lerøy... nå smelta du hjertet mitt litt! You guuuys blir helt forlegen! Siter
Kristianne Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "nano skrev: På dagtid studerer jeg medisin. På kveldstid studerer jeg medisin. I fritiden min studerer jeg medisin. Bildet under er forøvrig tatt på julaften, for på julaften studerer jeg også medisin. [ATTACH=full]5926[/ATTACH] Åå, nano, deg vil jeg snakke mer med! Skal søke medisin :-) Lily og nano 2 Siter
Espen Espelund Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Tror jeg hadde noe tid til overs i 2007. Alt som ikke går til jobb (som er hobbyen) går til familien og trening. Mistenker at jeg burde få meg en mindless hobby ved siden av. IdaL007 1 Siter
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 Føler at jeg ikke har så mye tid igjen etter skole, trening, lekser og matlaging er unnagjort, men når jeg får tid til overs kan jeg finne på å tegne/male Siter
Gjest Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Kenneth Vassli skrev: 1serie du kjørte ja, så du skrev liten bmw her i en tråd, så jeg ble dritnervøs for at det skulle være en compact Har alltid hatt bmw, kommer alltid til å ha bmw er mildt sagt hjernevasket Samme her. Fikk surret meg bort i en Passat. Aldri mer og rett tilbake til BMW Siter
Gjest Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! http://www.youtube.com/watch?v=LXVlhr_EsJU Aww Hvis det er denne du synger til varmeflaska hver kveld så blir jeg sykt sjalu Siter
Jane Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Kenneth Vassli skrev: 1serie du kjørte ja, så du skrev liten bmw her i en tråd, så jeg ble dritnervøs for at det skulle være en compact Har alltid hatt bmw, kommer alltid til å ha bmw er mildt sagt hjernevasket Ikke en compact nei... Ønsker meg en X3, stor nok men ikke for stor Av den nye typen ikke den gamle.. Sucker for nybiler Siter
IdaL007 Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Oaz skrev: Aww Hvis det er denne du synger til varmeflaska hver kveld så blir jeg sykt sjalu Klart er det det:P HAHA Siter
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Oaz skrev: Samme her. Fikk surret meg bort i en Passat. Aldri mer og rett tilbake til BMW Høres ut som en fornuftig mann du hehehe "Jane skrev: Ikke en compact nei... Ønsker meg en X3, stor nok men ikke for stor Av den nye typen ikke den gamle.. Sucker for nybiler Godt å høre det ikke var noe compact greier hvem er ikke en sucker for nye bmwèr? :whistling: Siter
Arajntos Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Ida Marie Lerøy skrev: Når jeg ikke er på gymmet eller i en håndballhall. Kombinerer jeg min interesse for Løvenes konge, sang og gitar! NB. Denne videoen ble laget som tøys til en venninne, så overse at jeg driter meg lodrett ut! http://www.youtube.com/watch?v=LXVlhr_EsJU Du synger kjempe fint!! :thumbsup::thumbsup: x 100! Siter
Gjest Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Arajntos skrev: Du synger kjempe fint!! :thumbsup::thumbsup: x 100! Idol-Ida 2012 FTW Siter
Arajntos Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Oaz skrev: Idol-Ida 2012 FTW støtter den! Siter
T-bone Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Oaz skrev: Idol-Ida 2012 FTW Nei, nei, du har et for stort talent til sånn karaoke-konkurranse!! :D Siter
IdaL007 Skrevet 25. januar 2012 Skrevet 25. januar 2012 "Oaz skrev: Idol-Ida 2012 FTW "Arajntos skrev: støtter den! "T-bone skrev: Nei, nei, du har et for stort talent til sånn karaoke-konkurranse!! :D Herlighet, jeg blir helt flau, tusen takk, dere er herlige!! :wub: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.