Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt å lese! kroppen min stresser og svetter. Synes det er vanskelig å vite hvor jeg skal gjøre av alt på kroppen. Krampe i foten. Må nitenke på å stabilisere. Har mista balansen et par ganger. Trodde det bare var meg og at andre hata fordi den var tung. Det er det minste problemet liksom. Takk - delt smerte er halv smerte

Det der med den bakerste foten: Jeg syns det er genialt å bruke slynge i stedet for benk, da eliminerer jeg i stor grad all pain i fot/ ankel på bakerste fot. Tør ikke bruke stang i slynge da, så det blir med manualer.

• 3 uker senere...

Annonse

Vettu, det er pain, men ikke så mye pain som det engang var. Etterhvert som jeg har blitt sterkere og har økt vektene jevnlig og rolig, er det som hver en vilkårlig øvelse! Hadde jeg aldri trodd.

Etterhvert som jeg har blitt sterkere og har økt vektene jevnlig og rolig, er det som hver en vilkårlig øvelse! Hadde jeg aldri trodd.

Du lyver! :)

Hadde en ny økt i går. Er oppe på 24 kg i hver hånd nå. Den er fortsatt vond, men den er på en måte litt mindre vond. Jeg blir så sykt andpusten av den. Det er kanskje noe av det verste/beste.

Elsk/hat :p:p:p

Du lyver! :)

Hadde en ny økt i går. Er oppe på 24 kg i hver hånd nå. Den er fortsatt vond, men den er på en måte litt mindre vond. Jeg blir så sykt andpusten av den. Det er kanskje noe av det verste/beste.

Elsk/hat :p:p:p

Haha, jeg lyver ikke! Spørs om det er høyreps eller lavreps. Nå hater jeg alt over 6 repetisjoner jeg da, så jeg er vel ingen målestokk uansett :p

Gjest =xXx=
Det der med den bakerste foten: Jeg syns det er genialt å bruke slynge i stedet for benk, da eliminerer jeg i stor grad all pain i fot/ ankel på bakerste fot. Tør ikke bruke stang i slynge da, så det blir med manualer.

Godt tips, skal prøve slynge;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...