Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Maikentho skrev:
Jeg likte den! Det eneste jeg ikke likte og som gjorde at jeg fikk et litt dårlig inntrykk av hele fyren helt fra starten var dette: "When I first talk to people I am not listening to the details of their health, fitness, and nutrition. That stuff is pretty irrelevant and I am going to be changing it all anyway. "

Misliker den holdningen der.

(Bare sånn for å henge seg opp i en bisetning som ikke har noe med artikkelens tema å gjøre.)

Ikke helt uenig, men samtidig tolker jeg det dit at han er mer interessert i å finne årsaken til symptomene, ikke granske symptomene ihjel.

Skrevet
  "Maikentho skrev:
Jeg likte den! Det eneste jeg ikke likte og som gjorde at jeg fikk et litt dårlig inntrykk av hele fyren helt fra starten var dette: "When I first talk to people I am not listening to the details of their health, fitness, and nutrition. That stuff is pretty irrelevant and I am going to be changing it all anyway. "

Misliker den holdningen der.

(Bare sånn for å henge seg opp i en bisetning som ikke har noe med artikkelens tema å gjøre.)

Nja. Jeg ser poenget ditt. samtidig tolker jeg det dithen at han ikke lytter til hva klienten gjør fordi han er mer interessert I hvem de skylder på, noe han drøfter mer lenger ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...