sg8 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 http://craftkevin.com/2012/01/16/helpless-asian-man-attacked-and-jumped-by-7-others-behind-school/ Hvem er det som får seg til å gjøre slikt? Stakkars gutt... Hva er det som skjer med verden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingla Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fy faaaaaen for noen jævla drittunger!!!! Blir så forbanna når jeg ser sånt, stakkars gutten! Klarte ikke å se hele, kjente jeg begynte å koke. Verden har blitt en grusom plass å leve i, jeg har to små barn og av og til tenker jeg på det at det er litt av en verden jeg har bringt dem inn i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas A. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Tragisk! Nysgjerrig på hva faen den videoen gjør på en komikers hjemmeside..?? Ille morro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fyyyfaeeen ...sku likt å oppdaget det der og banka driten ut av de småungene. At noen kan gjøre noe slikt med folk?! Noe er alvorlig gærnt.. Har ikke tvil, neste gang kommer sikkert asiatiske karn til å ha kniv i lomma, og med god grunn. SofiaK og Oilz 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ukjent666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 FY FAEN I HELVETTE! er møkk lei små drittunger både innland/utland som holder på sånn. NÅR skal folk begynne å tenke? Er det rart folk går på skoler i USA og skyter? Når man blir behandlet sånn! Jeg blir sint og får egentlig lyst å samle alle som er imot dette og torturere de ungene der!(ja nå er det sinne som snakker!) Det er lavmål! Håper inderlig disse "Ungguttene" blir straffet av samfunnet og kanskje begynner å tenke. Ser jo ut som unger fra 15-20 års alderen kan jeg tenke meg!! Argh, Ikke bra å se sånt sent på kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Sykt... Heldigvis ser det ut til at de ikke "vet hva de gjør" og at han kommer fra det uten alvorlige skader. Skummelt når man sparker folk i ansiktet. Skal ikke se bort i fra at disse guttene enten er, eller blir, straffet for det. Når de er så lure at de filmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burny_ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Skulle gitt de juling hele gjengen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mads Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det patetiske er at de ser ut til å more seg med dette. De tenker ikke med hodet, prøver bare å tøffe seg for hverandre.. Og dette er folk som skal styre fremtiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Skulle gitt de juling hele gjengen...... Dumt hvordan man aldri kommer over sånt... Det er da det er kjekt å ha teleskopbatong i bilen.. Mads, disse gutta kommer nok aldri til å styre noe som helst. Så dumme mennesker kommer ingen vei i verden. Camillam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Andreassen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Brutalt. sett mye stygg vold i min tid som dørvakt, men det der tar kaka. Flaks de ikke er sterkere eller større enn de er, for de sparka der kunne drept han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva skjer med verden? Typisk nordmenn å reagere slik når de blir konfrontert med visuelle bevis på hvor grotesk verden er. Og det der er ingenting. Hvis du ikke var klar over det, så er verden er der ute ganske jævelig der ut. I India blir titusenvis av jente barn drept hvert år av foreldrene sine. I kina lever over 200 millioner mennesker på under 1.25$ om dagen. De finnes ghettoer i verden hvor staten ikke ANER hvor mange det er som blir drept og torturert, blandt annet i brazil og div land i africa og Asia. Trenger jeg å nevne Iran? Nord-Korea...? Dumme boble Norge. Ikke misforstå, den video er grotesk, og de gutta fortjener juling. Men hvis dette overrasker deg på noe måte så vet du veldig lite om hva som skjer i verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nuvel, det er ikke bare nordmenn som lever i en boble. Vesten generelt er godt vant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jørgen Andreassen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så om man syns noe er ille, og det finnes verre ting som blir gjort, så lever man i en boble? De fleste som følger litt med vet godt hva som skjer i andre deler av verden. Syns det er greit at folk ikke blir helt imune mot slike ting og reagerer på en slik video jeg. Hadde reaksjonene vært "gjesp...sett verre" fra alle her hadde det vært mer skremmende imo. pingla, Thomas A., sg8 og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas A. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Og den boblen tror jeg har sprukket for lenge siden. Volds- og voldtekstatistikken snakker for seg selv, i tillegg til drap da.. I forhold til innbyggertall er vi ikke HELT skåna for elendigheten, selv om vi er heldige som slipper krig/sult/diktator helvette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Så om man syns noe er ille, og det finnes verre ting som blir gjort, så lever man i en boble? De fleste som følger litt med vet godt hva som skjer i andre deler av verden. Syns det er greit at folk ikke blir helt imune mot slike ting og reagerer på en slik video jeg. Hadde reaksjonene vært "gjesp...sett verre" fra alle her hadde det vært mer skremmende imo. Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er så lei av å høre på dumme "nyheter" i Norge. Sånn i jula så handlet det om en norsk kid som ikke fikk feire jula med foreldrene sine fordi han hadde en eller annen sykdom.. Jeg måtte le.. Såååååå mange barn som ikke har foreldre.. og enda fler som ikke får feire jul.. Nyheten på TV i norge er knapt "nyheter"... ikke noe nytt med dem. Aljezeera og BBC ftw. Sorry for derailing topic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Fem minutter med hver av de snørungene!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg får så vondt inni meg når jeg ser sånt, og stoppet filmen etter kort tid - det er rett og slett ikke noe å se på. Når så mange angriper en person, så blir det nesten som et gruppepress til å "bidra". Synd at slike ting for lov til å foregå. Desverre tenker ikke barn konsekvenser, og det burde blitt satt mer fokus på. Slike handlinger endrer et menneske - mest sannsynlig for resten av livet. Ofte må det verre handlinger til for at noen skal gripe inn, men det er ikke alltid de verste handlingene er de som får konsekvenser. Faktisk så viser det seg at ignorering er like ille, og faktisk enda verre en fysisk mishandling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 http://www.wgntv.com/news/wgntv-seven-teens-charged-in-video-attack-jan18,0,1927335.story xxxxx, Tombrunost, Thomas A. og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er så lei av å høre på dumme "nyheter" i Norge. Sånn i jula så handlet det om en norsk kid som ikke fikk feire jula med foreldrene sine fordi han hadde en eller annen sykdom.. Jeg måtte le.. Såååååå mange barn som ikke har foreldre.. og enda fler som ikke får feire jul.. Nyheten på TV i norge er knapt "nyheter"... ikke noe nytt med dem. Aljezeera og BBC ftw. Sorry for derailing topic. utrolig spesiell ting å le av synes jeg.. menmen, hver sin humor! Uansett, Nå er jo alle ungene som var med å gi han juling blitt sikta, alle navnene ligger på nettet og han som sto hovedsakelig bak det har fått navnet og bilde av seg selv klistra opp etter alle internettsider! Helt topp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Banan Arne Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 utrolig spesiell ting å le av synes jeg.. menmen, hver sin humor! Uansett, Nå er jo alle ungene som var med å gi han juling blitt sikta, alle navnene ligger på nettet og han som sto hovedsakelig bak det har fått navnet og bilde av seg selv klistra opp etter alle internettsider! Helt topp det var en oppgitt latter. Ikke en roflmao han må feire julen alene. Det er jo trist det. Snakk om misforstå med ville. Men digger meg at de ble tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.