Gå til innhold

Asiatisk gutt blir banket opp

sg8

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fy faaaaaen for noen jævla drittunger!!!! Blir så forbanna når jeg ser sånt, stakkars gutten!:( Klarte ikke å se hele, kjente jeg begynte å koke. Verden har blitt en grusom plass å leve i, jeg har to små barn og av og til tenker jeg på det at det er litt av en verden jeg har bringt dem inn i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

FY FAEN I HELVETTE! er møkk lei små drittunger både innland/utland som holder på sånn. NÅR skal folk begynne å tenke? Er det rart folk går på skoler i USA og skyter? Når man blir behandlet sånn! Jeg blir sint og får egentlig lyst å samle alle som er imot dette og torturere de ungene der!(ja nå er det sinne som snakker!)

Det er lavmål! Håper inderlig disse "Ungguttene" blir straffet av samfunnet og kanskje begynner å tenke. Ser jo ut som unger fra 15-20 års alderen kan jeg tenke meg!!

Argh, Ikke bra å se sånt sent på kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt...

Heldigvis ser det ut til at de ikke "vet hva de gjør" og at han kommer fra det uten alvorlige skader. Skummelt når man sparker folk i ansiktet. Skal ikke se bort i fra at disse guttene enten er, eller blir, straffet for det. Når de er så lure at de filmer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne

Hva skjer med verden? Typisk nordmenn å reagere slik når de blir konfrontert med visuelle bevis på hvor grotesk verden er. Og det der er ingenting. Hvis du ikke var klar over det, så er verden er der ute ganske jævelig der ut. I India blir titusenvis av jente barn drept hvert år av foreldrene sine. I kina lever over 200 millioner mennesker på under 1.25$ om dagen. De finnes ghettoer i verden hvor staten ikke ANER hvor mange det er som blir drept og torturert, blandt annet i brazil og div land i africa og Asia. Trenger jeg å nevne Iran? Nord-Korea...? Dumme boble Norge.

Ikke misforstå, den video er grotesk, og de gutta fortjener juling. Men hvis dette overrasker deg på noe måte så vet du veldig lite om hva som skjer i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om man syns noe er ille, og det finnes verre ting som blir gjort, så lever man i en boble? :p

De fleste som følger litt med vet godt hva som skjer i andre deler av verden. Syns det er greit at folk ikke blir helt imune mot slike ting og reagerer på en slik video jeg. Hadde reaksjonene vært "gjesp...sett verre" fra alle her hadde det vært mer skremmende imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Banan Arne
Så om man syns noe er ille, og det finnes verre ting som blir gjort, så lever man i en boble? :p

De fleste som følger litt med vet godt hva som skjer i andre deler av verden. Syns det er greit at folk ikke blir helt imune mot slike ting og reagerer på en slik video jeg. Hadde reaksjonene vært "gjesp...sett verre" fra alle her hadde det vært mer skremmende imo.

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er så lei av å høre på dumme "nyheter" i Norge. Sånn i jula så handlet det om en norsk kid som ikke fikk feire jula med foreldrene sine fordi han hadde en eller annen sykdom.. Jeg måtte le.. Såååååå mange barn som ikke har foreldre.. og enda fler som ikke får feire jul.. Nyheten på TV i norge er knapt "nyheter"... ikke noe nytt med dem.

Aljezeera og BBC ftw.

Sorry for derailing topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt inni meg når jeg ser sånt, og stoppet filmen etter kort tid - det er rett og slett ikke noe å se på. Når så mange angriper en person, så blir det nesten som et gruppepress til å "bidra". Synd at slike ting for lov til å foregå. Desverre tenker ikke barn konsekvenser, og det burde blitt satt mer fokus på. Slike handlinger endrer et menneske - mest sannsynlig for resten av livet. Ofte må det verre handlinger til for at noen skal gripe inn, men det er ikke alltid de verste handlingene er de som får konsekvenser. Faktisk så viser det seg at ignorering er like ille, og faktisk enda verre en fysisk mishandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er så lei av å høre på dumme "nyheter" i Norge. Sånn i jula så handlet det om en norsk kid som ikke fikk feire jula med foreldrene sine fordi han hadde en eller annen sykdom.. Jeg måtte le.. Såååååå mange barn som ikke har foreldre.. og enda fler som ikke får feire jul.. Nyheten på TV i norge er knapt "nyheter"... ikke noe nytt med dem.

Aljezeera og BBC ftw.

Sorry for derailing topic.

utrolig spesiell ting å le av synes jeg..

menmen, hver sin humor! :)

Uansett,

Nå er jo alle ungene som var med å gi han juling blitt sikta, alle navnene ligger på nettet og han som sto hovedsakelig bak det har fått navnet og bilde av seg selv klistra opp etter alle internettsider! Helt topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
utrolig spesiell ting å le av synes jeg..

menmen, hver sin humor! :)

Uansett,

Nå er jo alle ungene som var med å gi han juling blitt sikta, alle navnene ligger på nettet og han som sto hovedsakelig bak det har fått navnet og bilde av seg selv klistra opp etter alle internettsider! Helt topp :)

det var en oppgitt latter. Ikke en roflmao han må feire julen alene. Det er jo trist det. Snakk om misforstå med ville. Men digger meg at de ble tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...