Gå til innhold

Erfaringer med online PT?


Trening-er-gøy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vurderer å kjøpe treningsprogram (+ kanskje kostholdsprogram) online av enten Bret Contreras Get Glutes, fra Strongbody.no eller fra leinvest.no.. Har noen erfaringer med noen av disse? Grunnen til at jeg vurderer dette er at jeg er ganske uvitende om kost + trening, og i og med at jeg ikke har kommet så langt på egenhånd, tenkte jeg at det kanskje er lettere å la andre "styre" for meg.

Prøver å spise 2500 kcal + om dagen, men er av og til litt vanskelig med mindre jeg vil bruke mye tid på å telle kalorier (og i og med at jeg ikke kan næringsinnholdet på alt, er det ganske tidskrevende). Jeg spiser litt for lite om jeg kun spiser etter sultfølelse, så spiser mer av litt energitette matvarer som laks, avokado, hele egg, havregryn osv. slik at jeg slipper å tenke på kalorier :p Kanskje jeg kun kjøper treningsprogram, men hadde også vært litt greit å la andre sette opp en matplan slik at en nesten er garantert resultat ;)

Er det best å kjøpe slikt online treningsprogram, eller tror dere uvitende folk som meg kan få samme resultat på egenhånd? Hva vil dere anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er absolutt verdt det om du er helt ny. Å lære seg alt selv tar tid, det gjør det også med en coach, men han/hun kan gi deg den informasjon mer direkte og filtrert. De lærer deg det som du og den personen ser på som viktigest.

Webcoaching er bra, Leinvest er spennende, litt skeptisk til sånne utenlandske, tror ofte det er lite personlig. Strongbody.no ville jeg ikke støttet da grunderen er dømt for grovt salg og produksjon av steroider. StokkelandWCN fra Webcoaching kan i allefall bootybuilding! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.webcoaching.no/varingre-produkter.html Du kjøper en pakke og velger han som Coach tror jeg :) Prisen er 2999, men i Andreas har du en meget komponent coach. Er utdannet pt Og ernæringsfysiolog.

Strongbody er et selskap av Gunnar Strand Jackobsen slik jeg forstår det, han er ihvertfall en stor del av de. Han kan du lese mer om her: http://www.nettavisen.no/nyheter/doptiltalt-brukes-som-treningsekspert/3710673.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal tenke litt på det, du får mail om jeg bestemmer meg! Har ikke så mye ekstra penger, da alt går til sparing til leilighet når jeg skal studere neste år...

Ikke noe problem, det forstår jeg ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en velger online coach er det mye å velge mellom der alle har sin spesialitet (eller flere dersom bedriften består av flere fagpersoner som feks webcoaching)

Her på forumet er det meg selv, FrkHoel, burny_ og flere fra webcoaching(StokkelandWCN, BluebearWebcoaching, Sigvar Garfors) jeg kommer på i farten

Send en mail til en aktuell slik at hver enkelt kan hente mer informasjon fra deg og fortelle hvordan de kan hjelpe deg eller henvise videre i sitt nettverk slik at du får god og riktig oppfølging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...