Gå til innhold

Drikkesekk med hoftebelte


Borchgrevink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så mange drikkesekker med hoftebelte som kun rommer 2l og litt plass til energibarer.

Når de kommer med hoftebelte er det fort snakk om større modeller.

Denne er å anbefale, men mulig den er større enn hva du ønsket. http://www.oslosportslager.no/produkt/nathan-hpl-020-drikkesekk-unisex-32720.aspx

Ellers så kan du jo titte her selv og se :

http://www.oslosportslager.no/produktkategori/drikkesekker-4-6243.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.oslosportslager.no/produkt/camelbak-octane-18x-sortbla-drikkesekk-unisex-34058.aspx

Har denne selv. Opptil 18 liters pakkvolum, men jeg har stort sett med meg en liter drikke, en kvikk lunsj og et par sportsbarer (og kanskje ei tørr trøye). Syns det er veldig kjekt å ha flerbruksmuligheter på sekken slik at jeg KAN ha mer med dersom det trengs. Den er jo lett så en mindre sekk vil ikke gjøre store forskjellen på vekt. Ligger bra på ryggen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Salomon sine vester, men er superfornøyd med Inov-8 race ultra-vesten. Bruker den på alle langturene mine. Har to flasker fremme, kan ha baki også (rommer 2 liter). Får plass til det du ellers trenger fremme av snacks, mobiltelefon, osv. lett tilgjengelig. Har brukt den i ultraløp opp til 85 km, men da blir det litt trangt til alt nødvendig utstyr baki ( kommer til å kjøpe en som rommer litt mer før sommerens langløp, da blir det enten Salomon eller Ultimate Direction, mest sannsynlig det siste). Den har ikke hoftebelte, men hvorfor skulle du trenge det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he.… jeg leste DRITTSEKK med hoftebelte, ble nysgjerrig på tråden, men det var drikkesekk med hoftebelte. Det var noe annet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Jeg er som sagt superfornøyd med Inov-8 sin Race Ultra-vest, og kommer derfor til å anskaffe meg en 5L eller 10L-utgave også, for de lengre løpene/dagene hvor jeg trenger litt mer plass. Spent på denne:

xl_inov-8-race-ultra-5-1.jpg

Den vanlige vesten, som jeg brukte i fjor (brukt under både Highland Fling og Hornindal Rundt):

inov-8-ultra-vest.jpg

Det som er digg med disse vestene er at de sitter som er skudd på kroppen. Det er som å ha et ekstra klesplagg på seg. De er laget i stoff med stretch, så de former seg fint til kroppen. Ingen "bounce" under løpingen. De nye vestene kommer også med myke flasker, som Salomon har gjort populært, så ingen "skvulping" heller. Helt stille, er bare til å nyte turen!

Har ikke prøvd Salomon sin vest/sekk, som har fått mye skryt (og priser), men er svært fornøyd med Inov-8 sine produkter, så kommer nok til å fortsette å bruke det enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...