Gå til innhold

Gutter: Hvor finner dere bukser?


Ostemannen

Anbefalte innlegg

Andre som også sliter med å finne bukser som passer bra? Tips til gode handlesteder på nett? eller kjeder. Tenker Dongeri og Chinos. :) Passformen som er problemet. Tips?

Problemene er følgende:

1) Buksen passer i livet.

Feilen: Alt for liten rundt lår og rumpe, og ikke noe særlig passform.

2) Buksen passer rundt lårene.

Feilen: Må ha belte for at den skal passe i det hele tatt, og det omtrent blir slengbukse rundt anklene.

3) Buksen er slim fit:

Feilen. Grei passform, men ender opp som " Skinny fit" noe som jeg ikke er spesielt fan av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peiling på hvilken modell?

Tidligere hadde de en modell som het "Spending pants" (Spanderbukser). Disse har jeg to av som er gull verd.

Jeg spurte dem nettopp på Facebooksidene deres hvilken modell som erstatter den, og fikk til svar at den modellen som heter "Ola Worker" er den som er nærmest de gamle Spending Pants. Har ikke sjekket nøyaktig hvor vid den er i lårene, men ser at det ikke er slim fit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere hadde de en modell som het "Spending pants" (Spanderbukser). Disse har jeg to av som er gull verd.

Jeg spurte dem nettopp på Facebooksidene deres hvilken modell som erstatter den, og fikk til svar at den modellen som heter "Ola Worker" er den som er nærmest de gamle Spending Pants. Har ikke sjekket nøyaktig hvor vid den er i lårene, men ser at det ikke er slim fit :D

Jeg mailet de jeg :)

Fikk 2 bukser til svar. Virker som det er samme som du har fått :)

http://www.moodsofnorway.com/no/mote/herre/ola-w-flo-pressed

og

http://www.moodsofnorway.com/no/mote/herre/ola-w-flo-rigid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry bro, kan'ke hjelpe deg. Med mitt kallenavn, sier det seg selv at kjøp på nett er russisk roulett på passform, enten ser jeg ut som en underernært Jan Teigen eller så blir jeg som en stappet Ole Idole med klesleveranser fra nettbutikker. Derfor et jubelvræl hver gang jeg kommer over noe som passer og da kjøper jeg flere i de farger som finnes. Nesten uansett pris…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Levis, scotch and soda og Henry Choice slimfit jeans bruker å gå veldig bra, har dog ikkje så schæmpeschwæære lår

Revna 3 scotch and soda bukser på 6 mnd, så droppet å kjøpe de, ble for dyrt... Nudie har noen modeller som funker, men har røket noen av de og.. Har en Lee bukse med endel strech i som funker fint, også er blk dnm sine med strech veldig digge, og passer fint. Dette bli slim fit da, om man liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...