Gå til innhold

Lavrans Solli spiser 7000 kcal om dagen


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folkens, dette er en meny av MANGE i løpet av en mnd. På treninger drikker han vann og sportsdrikke, til pastaen spiser han grønnsaker osv. I løpet av en mnd spiser han også fisk, ris, poteter, biff etc tre ganger i uken, både til lunsj og middag. Tro meg, for det er JEG som lager all maten og drikken hans mellom treninger og søvn når han ikke er på Olympiatoppen.

Fra Anja sjæl :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver

Sånn for ordens skyld så var det første jeg lærte av kostholdsekspertene på Olympiatoppen å skjære MINST dobbelt så tykke brødskiver som "normalt". Dette var jo da linket opp mot min idrett som også var en utholdenhetsidrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver

Tipper og de 5,5 kiloene inneholder drikke. Siden mye av næringen han inntar kommer fra drikke og ikke vann vil det være viktig for han å ha kontroll på den og. Derfor vil drikken inngå i de 5,5 kg om dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...