Gjest Jester Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 http://www.aftenposten.no/100Sport/svomming/Svommeren-Lavrans-Solli-ma-spise-5_5-kg-mat-hver-eneste-dag-for-ikke-a-ga-ned-i-vekt-477653_1.snd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Mye brødmat malenesofie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Er vel litt det samme som Phelps sine 12000 om dagen? Mye pasta og brødmat, men det går greit for han har jo allerede dekket proteinbehovet sitt... Mye carbs, mye fett... nok protein FitFish 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrik Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Koselig kommentarfelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptorial Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Folkens, dette er en meny av MANGE i løpet av en mnd. På treninger drikker han vann og sportsdrikke, til pastaen spiser han grønnsaker osv. I løpet av en mnd spiser han også fisk, ris, poteter, biff etc tre ganger i uken, både til lunsj og middag. Tro meg, for det er JEG som lager all maten og drikken hans mellom treninger og søvn når han ikke er på Olympiatoppen. Fra Anja sjæl Ulrik, SlayerDad og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlayerDad Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Koselig kommentarfelt. Nok et eksempel på at internett vet best. For det vet jeg. For det leste jeg i et kommentarfelt. Aurelius og FitFish 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Never read the comments. vildee 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas87 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver Splae, SlayerDad, vildee og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loco Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver Sånn for ordens skyld så var det første jeg lærte av kostholdsekspertene på Olympiatoppen å skjære MINST dobbelt så tykke brødskiver som "normalt". Dette var jo da linket opp mot min idrett som også var en utholdenhetsidrett. Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loco Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 er det bare jeg som stusser over at det er 5,5kg med mat? må være veldig tunge skiver Tipper og de 5,5 kiloene inneholder drikke. Siden mye av næringen han inntar kommer fra drikke og ikke vann vil det være viktig for han å ha kontroll på den og. Derfor vil drikken inngå i de 5,5 kg om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicolai Hildre Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Robert Oberst is not impressed! Ulrik og Andreas87 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas87 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tipper og de 5,5 kiloene inneholder drikke. Siden mye av næringen han inntar kommer fra drikke og ikke vann vil det være viktig for han å ha kontroll på den og. Derfor vil drikken inngå i de 5,5 kg om dagen uff, da spiser jeg alt for mange kg om dagen Loco 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas87 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Robert Oberst is not impressed! Fet kar, men hadde stått over pastaen hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loco Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Fet kar, men hadde stått over pastaen hans ikke fet, feit! SlayerDad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vildee Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tipper tennene er fornøyd med å drikke litervis med juice hver dag. TEW og Carina98 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Gi den mannen e+ Morel og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BUD/s Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Tipper tennene er fornøyd med å drikke litervis med juice hver dag. Tipper Lavrans rett og slett driter i syre skader på tennene. Han svømmer for å hevde seg i OL. Nye tenner kan alltids kjøpes, ikke like lett med OL medalje. Loco og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.