Gå til innhold

Carina98

Medlemmer
  • Innholdsteller

    47
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Det er sant ja, bør heller finne et på nett
  2. Da forstår jeg mye mer, tusen takk Valg nummer to virker da lurest, så da får jeg holde det. Får vel høre nede på senteret om de har programmer med baseløft, for de 4 forskjellige jeg fikk var bare apparater, sett bort fra den ene med markløft. Aha, det får jeg prøve. Supert!
  3. Mente program som var bare apparater, ikke Børges he he. Null baseløft i de programmene, sett bort fra markløft. Der gikk jeg fra 10 kilo til 30/40 husker jeg. Men så fikk jeg skade i kneet og markløft gjorde helt sinnsykt vondt (grunnet vinkelen på kneet). Så tok en pause fra det. Men nå kan jeg ta markløft helt fint, har ikke vondt lenger i kneet nå. Tar 35 kilo nå, ikke allverdens, men det kommer seg. Men knebøy verker i kneet. Noe som er kjipt siden det var favoritøvelsen min. Har fått beskjed om å holde meg unna knebøy, hvis ikke så blir slitasjen bare verre. Så er knebøyfri foreløpig de
  4. Er det egentlig rart at jeg blir sur, når jeg har funnet et "program" som funker nå som jeg har lagd selv, og andre synes at det bare er bull? For når jeg i et år fulgte de programmene jeg fikk, uten noe tegn til resultat, og begynte å ta med flere øvelser, droppet andre, og wips satt igjen med noe som faktisk funker? Noen ganger tar jeg en ny øvelse, mens andre ganger dropper jeg noen andre og erstatter de igjen. Ikke vet jeg, men det er faktisk jeg ganske fornøyd med. Og etterhvert må nok det jeg følger nå byttes ut, men foreløpig nå trengs ikke det. Og det jeg trengte hjelp med, var en
  5. Råd om kosthold tar jeg gjerne imot, ikke om program, det er noe som jeg ikke lurte på i den tråden her.
  6. Da har de programmene jeg har fulgt vært særdeles dårlige, for jeg fikk ikke resultater på et helt år. Så enkelt og greit, jeg holder meg til mitt. Så bytter jeg det ut og gjør noe nytt når tiden er inne for det. I den tråden her også er jeg anbefalt overskudd. Og nå sier du underskudd. Nå er jeg hvertfall forvirra..
  7. Dessverre ikke lenge nok.. Og nøtter har jo en god mengde kalorier også, for å bli mett så går jeg nok veldig i overskudd. Jeg blir ikke mett av yoghurt med musli, metter mere med en brødskive da. Derfor det er så mye enklere å smelle noen brødskiver i matpakka, men da er det jo alle karbohydratene igjen
  8. Når jeg faktisk først har fått resultater av mitt eget program, holder jeg meg til det. Og som jeg sa, jeg dropper ikke ut det jeg får resultater av, for å måtte lete meg til døde etter et program som uansett blir nogenlunde likt. Hvorfor skal jeg kutte ut noe som funker for meg? Stramme opp for meg vil si å miste det ektra fettet. Vil ha tydelige muskler på armene også, om det hjelper. Og har fått beskjed om å gå overskudd, men synes det er rart når jeg ser andre innlegg her på fitnessbloggen så nevner de underskudd.
  9. Hmm blir cottage cheesen dårlig hvis den ligger i en skoleveske i noen timer? Kunne vurdert det, men synes ikke det er noe særlig mettende. Frokosten blir jeg som regel ekstremt mett av, men det varer ikke lenge før jeg er sulten nemlig
  10. Ser ofte at karbomåleren flyr til vers, men vet ikke hva jeg ellers skulle spist. BLir fort for mange brødskiver vet jeg.
  11. Det skal jeg prøve å få til, tusen takk Men dette synes jeg er vanskelig, det med inndeling av fett, protein og karbo. Jeg vet liksom ikke hva og hvordan jeg skal spise for å få til en slik inndeling..
  12. Alt fra 1 til 5 ganger i uka. Med skole og jobb + hest (en dag i uka), er det fort at ting hoper seg opp. Men som regel 3 ganger
  13. Bruker MyFitnessPal, så gjennom nå og ser at loggføringen min har vært veldig dårlig. Har hurtigtillagt en del som jeg ikke husker, og glemt å skrive opp middag/lunsj noen av dagene. Må skjerpe meg.. Her er en dag jeg loggførte: Frokost: - Lettkokt havregryn 60gram - 2 dl skummet melk = 291 kalorier Lunsj: - Hurtigtillagte kalorier 500 (baguett i kantina, sånn du får kjøpt på bensinstasjon) - 3 brødskiver (tynne) skibrød - Ost 20 gram - Smør 15 gram = 960 kalorier Middag: - Svinekotelett 250 gram - Potet 3 stykk - Grønnsaker jeg glemte å loggføre... - = 524 kalorie
  14. Tenker du kalorimessig eller hva jeg spiser?
  15. Har ikke sagt at jeg spiser 1500 kalorier dagen? Skrev at jeg gikk tilbake til overskudd, og trenger en forklaring på hvorfor overskudd når det ofte står underskudd i diverse artikler. Program funker ikke for meg. Jeg trives ikke med det, og ikke kroppen heller. Derfor jeg blir sur når folk alltid mener at jeg må følge et program. Har dere tenkt at ikke alle fungerer med et program? Programmene jeg har prøvd (bytta rundt hver 3 måned), har ikke vært noe for meg. Så da tenkte jeg hvorfor ikke bare finne på sitt eget. Og det er først nå musklene har kommet. Sikkert finnes det er flotters prog
×
×
  • Opprett ny...