Snudii Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hei. Hva synes dere om denne frokosten? Blander sammen til en smoothie -en halv brokkoli -en halv ingefær. -3 stk bananer. -125G Blåbær. -125G Bringebær -1stk Avokado. Blandes i en mixer me en del vann. Ut av dette har jeg ca. 1Liter. Har 4dl til frokost. 4dl til lunsj og resten til kvelds. Sammen med frokosten har jeg havregryn og kultumelk + ett kokt egg. Jeg bruker RYP treningsprogramm for ekstrem muskelvekst. Er også ganske ny men tror jeg har ett bra utgangspunkt. men er dette en grei frokost? Det smaker utrolig godt om noen andre vil prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er det alt du spiser i løpet av dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snudii Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Som sakt dette er kun frokosten. Men det som er til overs av smothien har jeg sammen med lunsj/middag og kvelds. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ok så du har mat du tygger også Ingenting i veien med den frokosten der. Så lenge du føler at du fungerer bra nok av næringsstoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snudii Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Jeg vet ikke om det fungerer Men ja, dette er bare tillegg til alle andre måltider. Er fremdeles helt i nybegynner stadiet på å planlegge ett greit kosthold å få en grei trenings rytme. Ellers i løpet av dagen spiser jeg grovbrød, fullkorns pasta/ris, kylling,svin og biff o.l Spiser frukt, bananer og brødskive som mellom måltider. Har du noen synspunkter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Det er ikke så veldig hokus pokus egentlig. Spis skikkelig og nok mat så holder det Og du har et godt utvalg av matvarer, så da er det bare å kjøre på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bro Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg ville bare lagt til proteiner, så får du tommelen opp fra meg Men, det jeg lurer på. Er det godt? Inger-Lise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger-Lise Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Må si som Bro over her - synes det ser ut til at mangler proteiner! Håper du har gode kilder av dette til måltidene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas87 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 lurer mest på hvordan du måler en halv ingefær Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snudii Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Ha en del isbiter i så smaker det faktisk overaskende bra. Jeg får proteiner igjennom proteinpulver som jeg tar 4-5 ganger daglig. Håper det holder. da får jeg i meg ca. 125G proteiner fra Elite whey protein isolate i løpet av dagen. Før jeg legger meg tar jeg en shake med Elite Fusion 7 Protein Blend. Jeg kjøper en hel ingefærrot å deler den i 2 AK87, men størrelsen vil jo variere fra gang til gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tesla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er ikke SÅ mye ingefær sterkt da? Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snudii Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Er ikke sterkt i det hele tatt Også er det en fryktelig lettvint måte å få i seg frukt og grønnsaker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Strengt tatt HELT unødvendig med tilskudd av proteinpulver 4-5 ganger om dagen. Spis mer proteinrik mat. Inger-Lise, JonnymedH, Tutogkjør og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.