Gå til innhold

60 dagers godtestopp? Noen med...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke vært godtesjuk på flere dager. Deilig. Sist gang jeg var på et godtestopp opphørte lysten totalt. Men så kom ferien... Sukk. Skal prøve meg igjen på dette. Men jula kommer sikkert til å sabotere det litt. Men da blir det på´n igjen i januar. Er veldig deilig å bli kvitt den maniske "MÅ HA NÅ" følelsen. :)

Hoho så gøy at mange henger seg på :D

Og i og med at ærlighet varer lengst og vi innrømmer en smell må jeg innrømme en real sprekk på is i helga :cry::grumpy: , men er igang igjen fra NÅ! For meg handler det mye om å få trent om viljestyrken som er latterlig svak om dagen. Men nå er det så mange spreke, flinke mennesker med her så skal fikse dette sammen med dere flinkiser...

Som en liten" straff" skal jeg holde meg godtefri frem til lille juleaften , haha (y)(y)

Hoho så gøy at mange henger seg på :D

Og i og med at ærlighet varer lengst og vi innrømmer en smell må jeg innrømme en real sprekk på is i helga :cry::grumpy: , men er igang igjen fra NÅ! For meg handler det mye om å få trent om viljestyrken som er latterlig svak om dagen. Men nå er det så mange spreke, flinke mennesker med her så skal fikse dette sammen med dere flinkiser...

Som en liten" straff" skal jeg holde meg godtefri frem til lille juleaften , haha (y)(y)

Ingen grunn til å gi opp selv om man spiser litt utenfor planen. Alt eller ingenting innstillingen går sjeldent bra, og leder ofte til overspising. Stå på! Det blir mye lettere etter hvert! (y)

Annonse

Annonse

Sånn halvveis, hatt litt nedtrapping med sukkerfri sjokkis et par dager, men nå begynner "må ha'en" å gi seg ^^ holder meg unna sukker siden det er det som vipper meg av pinnen, men gir meg tillatelse til litt sukkerfri noko att åt på fedagskveld. Ellers gått bra ^^

For min del er det og presse seg selv, og ta ein utfordring! Men og kansje få av di siste små kiloene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...