Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...

wohoo close to 40 :D eller skal det være :(

ja feit er jeg men sover godt normalt blodtrykk, hjerte pumper som aldri før da jeg ikke har vært i "bedre" form på gud veit å lenge, 3 turer i uka på frivekts rommet på gymmet, og ser fram mot sykkel sesongen og dets 12mils turer på landeveien :)

ALVORLIG FEDME (BMI 35 - 39,9)

Din BMI er 37

Dersom du over tid har en BMI 35- 39,9 har du betydelig økt risiko for å få overvektsrelaterte sykdommer som diabetes, høyt blodtrykk, hjerte- karsykdommer, søvnproblemer og belastningslidelser. Ta kontakt med din lege.

Annonse

På fitness-sk heter det: "Jeg har alltid hatt langt over gjennomsnittet stor muskelmasse og kraftig benbygning"

hehe, liker den fitness-ske versjonen :) Det verste med BMI er at det misbrukes av forsikringsselskaper ved personforsikringer. Regner med at default svar for mange her er: "Sorry tjukken, vi kan ikke forsikre den kroppen der".

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...