Gå til innhold

84 år gammel, 67,5 kg kroppsvekt, 195kg mark utstyrsfritt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vakent! :) Den er grei når du sitter på aldersheimen og drikker kamillete og spiser fyrstekake på terassen med de andre gamlingene og ser vaktmesteren kjøre gressklippertraktoren i grøfta, så kan du bare reise deg, børste fyrstekakesmulene av magen, gå bort og løfte minitraktoren opp igjen! Ser det klart for meg! ;)

Annonse

Bare at mannen utseendemessing holder seg så bra som 84åring er imponerende. At han løfter så tungt i tillegg er jo helt fantastisk. Godt eksempel på at en _kan_ få mye tilbake for leve et aktivt liv.

ps. sykt fete sokker.

Wow!!! Respect!

Selv har jeg Stålmormor Wanja Sjödin som forbilde for meg selv når jeg blir eldre (vet hun er brakt i lyset av Fitnessbloggen før, og mener ikke å stjele spotlighten til fantastiske Joseph, men damn - those guns!)

• 2 uker senere...

47 år og Ganske stolt !

Benkpress start : 30 kg nå : 75 kg x8 rep

Markløft start : 60 kg nå 115 kg x8 rep

Gir meg ikke før jeg har klart 130kg I markløft og 80 kg I benkpress

Ganske motiverende å se ting som ovenfor ! " Vi gamle kan :) "

PS hilsen en gammel dame !

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...