Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) Skjønner det er vanskelig å holde fokus da. Jeg har blitt påkjørt så sliter mye med ryggen(5 år siden) så er sykemeldt akkurat nå, så har fri hele dagen, så er "heldig" sånn sett.. Har masse tid til å lage sunn mat, og trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff. Jeg har hatt to uker dritt. Merkelig, er på en måte 4 uker på, 2 uker av når det gjelder motivasjon på kost. I morra er det pizzarestaurant, men fra lørdag skal jeg tilbake på sporet med å loggføre alt og være flink.

Treningen går ellers veldig bra.

Stemmer for veiing hver uke. F.eks fredag eller søndag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er en gjeng nå;)

Jeg skal begynne å veien meg på mandags morgener, hva sier dere til å ha en tabell vi fører vekttap inn i? Jeg vet mange her inne sier "kast badevekta", men når en faktisk trenger å gå ned i vekt så hjelper den meg til å ha fokus. Ingen fare for at jeg skal gå ned for raskt ihvertfall;)

Jeg var på aerobic i dag på senteret og det er så gøy med stepkasse og bra musikk. Jeg har ett kranglete kne som blir ekstra kranglete i perioder der jeg jobber mye og trener lite... og sånn har disse 3 ukene vært så nå har jeg atter igjen som mål å ikke la det gå for lang tid mellom jeg kommer meg på senteret.

Ellers så har min mann investert i stang og skiver.. så ingen unnskyldning til å ikke begynne med styrketrening på meg. Hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er en gjeng nå;)

Jeg skal begynne å veien meg på mandags morgener, hva sier dere til å ha en tabell vi fører vekttap inn i? Jeg vet mange her inne sier "kast badevekta", men når en faktisk trenger å gå ned i vekt så hjelper den meg til å ha fokus. Ingen fare for at jeg skal gå ned for raskt ihvertfall;)

Jeg var på aerobic i dag på senteret og det er så gøy med stepkasse og bra musikk. Jeg har ett kranglete kne som blir ekstra kranglete i perioder der jeg jobber mye og trener lite... og sånn har disse 3 ukene vært så nå har jeg atter igjen som mål å ikke la det gå for lang tid mellom jeg kommer meg på senteret.

Ellers så har min mann investert i stang og skiver.. så ingen unnskyldning til å ikke begynne med styrketrening på meg. Hva trener dere?

Utrolig synd med kranglete kne. Det setter virkelig demper på ting. :/

Jeg trener 4-5 ganger i uka. Blir da 2-3 styrkeøkter, primært helkroppsprogram. Så kjører jeg 2-3 kondisjonsøkter, der en er på ca 10 km løpetur, andre intervaller/bakketrening/trappetrening. Treningen min er det ikke noe galt med! :) Elsker trening! Og har aldri vært i bedre form enn det jeg er nå. Er de siste $#%$#!#$ 5 kg som sitter støpt rundt magen. Som et slags bildekk.

Kostholdsmessig prøver jeg å ligge på ca. 1600 kcal. Det er der jeg sliter. *sukk* Prøvd å ligge på ca. 1800 kcal. Men da blir jeg rett og slett ikke slankere. Kroppen min er veldig seig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med 2 knær! Etter påkjørselen så har jeg hatt problemer med å springe og gå på asfalt.. Utrolig kjipt for jeg ELSKER å springe ute og på mølle!

Trener kardio, springer intervall, ser slik ut: 2x2min på fart 9.5 (1 min pause innimellom) 4x30sek på fart 11-13 (15 sekunders pause) også 2x2min på fart 9.5 igjen. Etter kardio trener jeg styrke :)

Hvis jeg har for vonde knær de dagene så tar jeg 30min på ellipsemaskinen istedenfor, før jeg tar styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(y) Jeg slenger meg med jeg også! Veier meg i morgen, men er rundt 75kg og ønsker å gå ned til 65kg, altså 10kg. Målet er ned til 70kg innen jul. Har brent meg mange ganger på å lage for stort mål, så tenker at 5kg få være nok og heller ta evt mer vekttap som en bonus;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjema- så kjekt du er med, har nesten like mål som meg du.

Friera- spiser du opp treningskcal siden du ellers spiser 1600 kcal? Kjekt å høre om dine gode trenings rutiner!

Isis- ja krangleknær er ikke forenelig med jogging, men jeg har merket at så lenge jeg holder meg unna asfalt og er godt oppvarmet så kan jeg gjøre det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjema- så kjekt du er med, har nesten like mål som meg du.

Friera- spiser du opp treningskcal siden du ellers spiser 1600 kcal? Kjekt å høre om dine gode trenings rutiner!

Isis- ja krangleknær er ikke forenelig med jogging, men jeg har merket at så lenge jeg holder meg unna asfalt og er godt oppvarmet så kan jeg gjøre det meste.

Hhva mener du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...