Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe! Ser den, men står vell mer på troverdigheten til Cornelis enn det gjør til side3;)

Når han foreslår og sier man ikke kan bli stor uten å bruke kosttilskudd, trenger du tenke over troverdigheten hans da? Cornelius er den største tullebukken jeg har sett. Artig at han nettop har blitt sponset av proteinfabrikken og store deler av denne artikelen handler om hvilket kostilskudd man MÅ ha.

Og treningsprogrammet:

For den som er naturlig- nei, da er det ett ganske elendig treningsprogram. Alle programmene jeg har sett Cornelius har lagd er elendige. Alle slags mulige isolasjonsøvelser og 10000 sett på musklene 1x i uka. For Staham, the rock og de folka der så er det klart det fungerer. Men det kommer av ganske andre årsaker :D

«TRENINGSREGLENE»(...)

1. Variasjon(...)De beste vet at det viktigste for muskelvolum og styrke nettopp ligger i at kroppen aldri blir for «kjent med» treningen, og gjør heller det jeg liker å kalle for «å sjokke kroppen». På bakgrunn av dette bør du selvsagt ha et godt oppsett i bunn, men variér og sørg for at hver økt og treningsuke aldri ser helt prikk lik ut.

Mao.... Crossfit?

Elander er en fjott som har gjort en kjempejobb med å markedsføre seg.

Cornelis__plankepush_ups_pa_swissball.jpg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...