Gå til innhold

Fettforbrennere - virkning eller bortkastet penger?


Treningsglad jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skal ikke kimse av placebo-effektene av slike produkter.

I tillegg så kommer den fokus-skapende effekten. "Nå må jeg huske å ta pillene..." Som en følgeeffekt av dette kan mange oppleve at de blir flinkere å være nøye med kostholdet og skulker treninga mindre enn ellers. Som for all fremgang - så er nemlig fokus noe av det viktigste. At noen trenger slankepiller for å trene og spise bedre, høres unektelig litt underlig ut, men om det funker i forhold til fokusering, så er det et veldig bra sjakktrekk å handle inn fatburners!

Selv har jeg ingen som helst tro på at hverken kaffe, grønn te, kanel eller chilli har noen som helst effekt over tid. Når disse matvarene er introdusert i kostholdet, så vil kroppen etterhvert tilpasse seg og balansere ut de effektene som en innledningsvis kanskje opplevde på fettforbrenningen. Og - jeg tror ikke at du blir feitere om du etterhvert skulle velge å droppe kaffepauser og teselskap,

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en "burner" i England. Prøvde det i en ukes tid, mest for gøy, og vil si jeg tror det hadde en ganske god effekt. Mulig at det ikke brant så veldig mye fett, men det minsket i alle fall sult og appetitt i stor grad. På dag nr. 2. prøvde jeg meg på to piller (sto man skulle ta 1-3 om dagen), og etter et vanlig pwo-måltid var jeg så mett at jeg ble kvalm. Spiser vanligvis 2 måltider om dagen, og da er dette selvsagt nokså store måltider, men pleier aldri ha noe problem med å være "for mett". Når jeg skal ta av noen kilo neste gang kommer jeg til å fortsette med disse pillene frem til boksen er tom. Hvor stor effekten er i forhold til prisen er noe annet man kan spørre seg om.

Nå er det vel også forskjell på de fatburnerne man får her og de man får i England (er jo bla. ikke lov med yohimbine i de norske), og i tillegg er de norske en del dyrere enn de man får kjøpt i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha jeg som skrev feil.. takk for linken:)

Ikke begynn å kødd med clenbuterol, dnp, bromocriptin eller t3. Om du skal ha noe som fungerer bør det holde i massevis med EC-stack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk vurderer å kjøre på med noe tyngre, så synes jeg EC-stack er mye bedre, ja. Selvsagt ikke optimalt med krykker, men om noen først har bestemt seg, så foretrekker jeg det legemiddelet som har bltit brukt i 5000 (? husker ikke hvor jeg leste det, men kineserne har visstnok brukt ma huang såpass lenge) år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er greit å tenke på er at av de vanligste (efedrin og til en viss grad clenbuterol), så har det kanskje max 5% effekt på fettforbrenning. De 5% kan man lett kvitte seg med i kostholdet også. Eller...LETTERE gjennom kostholdet enn med medikamenter. 5% er en brødskive eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

  • 8 måneder senere...
Kjøpte meg en "burner" i England. Prøvde det i en ukes tid, mest for gøy, og vil si jeg tror det hadde en ganske god effekt. Mulig at det ikke brant så veldig mye fett, men det minsket i alle fall sult og appetitt i stor grad. På dag nr. 2. prøvde jeg meg på to piller (sto man skulle ta 1-3 om dagen), og etter et vanlig pwo-måltid var jeg så mett at jeg ble kvalm. Spiser vanligvis 2 måltider om dagen, og da er dette selvsagt nokså store måltider, men pleier aldri ha noe problem med å være "for mett". Når jeg skal ta av noen kilo neste gang kommer jeg til å fortsette med disse pillene frem til boksen er tom. Hvor stor effekten er i forhold til prisen er noe annet man kan spørre seg om.

Nå er det vel også forskjell på de fatburnerne man får her og de man får i England (er jo bla. ikke lov med yohimbine i de norske), og i tillegg er de norske en del dyrere enn de man får kjøpt i utlandet.

hva heter disse? bor i england sjø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...