Gå til innhold

True Blood


Mrb-1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tørs ikke lese in case of spoilers. Men jeg så sesong 1-3. De to første var kvalitet, men så ga jeg opp etter s3. Blir det noe fart igjen, eller like dårlig som s3?

Synes den tok seg opp igjen i 5 sesong, selv om de går mye bort fra alle mulige overnaturlige nye greier slik som de første sesongene innebærer.. nå er det mer Vamps vs humans resten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett alle sesongene og kommer til å se siste også, men glad det er siste sesong nå. På tide å få rundet det av. Var veldig bra de første sesongene og så har det vært ok tidsfordriv etter det.

Det tenkte jeg og her om dagen, så så jeg nyeste episode og husket hvorfor jeg har fulgt med fra starten:D Synes også at (SPOILER om du ikke har sett de frste sesongene) sesongene hvor de plutselig blandet inn bestefaren og hele fe-greia ble litt i overkant.. og voodoo og besettelser er vel ikke helt vampyrstil... Men tror det tar seg opp igjen nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...