Gå til innhold

"Omskjæring, evolusjon og alt i mellom"


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Degenerasjon. Liker hvordan dere unngår å svare på spørsmålene jeg førte opp, forresten. ;)

Sikkert fordi ingen orket å lese de, du vet, mye slik du gjør med andres poster ;)

Det hadde forresten ikke vært spørsmål om du hadde forstått hva evolusjonsteorien sier, hva den beskriver og hva den ikke beskriver og hvilke mekanismer som driver det framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi ingen orket å lese de, du vet, mye slik du gjør med andres poster ;)

Det hadde forresten ikke vært spørsmål om du hadde forstått hva evolusjonsteorien sier, hva den beskriver og hva den ikke beskriver og hvilke mekanismer som driver det framover.

Hvem av de over 300 evolusjonsteoriene er det jeg skal forstå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av de 7 millionene tyngdekraftsteorier er det jeg skal forstå?

Tyngdekraft ser vi hver dag, og dette er et faktum. Evolusjon er ikke et faktum, men vås og oppspinn.

7 mill???? ;)

Historie[rediger | rediger kilde]

Isaac Newton var den som først formulerte loven om tyngdekraft. Det var et stort vitenskapelig gjennombrudd da han kunne forklare at himmellegemene holdt seg i banene sine ved hjelp av den samme kraften som får et eple til å falle mot bakken. Han beskrev månens bane rundt jorda som et endeløst fall, og forklarte at det var mulig å kaste ting i bane rundt jorda med stor fart. Newton formulerte sin lov (avsnittet ovenfor) på grunnlag av Johannes Keplers tre lover om planetbevegelser, som igjen var basert på den danske astronomen Tycho Brahes observasjoner. Tyngdekraften er en av de grunnleggende faktorene i klassisk fysikk.

Det første laboratorieeksperimentet (Cavendish-eksperimentet) som kunne måle massens tyngdekraft, ble utført i 1797–98 av den britiske vitenskapsmannen Henry Cavendish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Hvem av de over 300 evolusjonsteoriene er det jeg skal forstå? :D

Det hjelper å lese andres poster, det har vært forklart ved både ord, bilder, linker og videoer.

Problemet ligger ikke i "denne enden av debatten", spol tilbake 2 sider og du trodde evolusjon var at aper ble til mennesker og derfor burde ikke Julius finnes. Det er umulig å gå videre nå det er forståelsen som ligger til grunn.

Tyngdekraft ser vi hver dag, og dette er et faktum. Evolusjon er ikke et faktum, men vås og oppspinn.

Nå troller du bare, jeg skjønner ikke at jeg orker.

072-Seems-like-something-from-a-creation-museum.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å lese andres poster, det har vært forklart ved både ord, bilder, linker og videoer.

Problemet ligger ikke i "denne enden av debatten", spol tilbake 2 sider og du trodde evolusjon var at aper ble til mennesker og derfor burde ikke Julius finnes. Det er umulig å gå videre nå det er forståelsen som ligger til grunn.

Dere får jaggu stå for bevisbyrden når dere IGJEN tagger meg i denne mongolide tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper å lese andres poster, det har vært forklart ved både ord, bilder, linker og videoer.

Problemet ligger ikke i "denne enden av debatten", spol tilbake 2 sider og du trodde evolusjon var at aper ble til mennesker og derfor burde ikke Julius finnes. Det er umulig å gå videre nå det er forståelsen som ligger til grunn.

Nå troller du bare, jeg skjønner ikke at jeg orker.

072-Seems-like-something-from-a-creation-museum.jpg

Jeg skjønner heller ikke at dere orker. Haters gon' hate!

Forøvrig står det vel ingenting i bibelen om at dinosaurer har vært på jorda eller ikke. Ikke at jeg av den grunn bruker bibelen som noe standpunkt, men ser at du viser til Jesus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får jaggu stå for bevisbyrden når dere IGJEN tagger meg i denne mongolide tråden.

Men kødder du nå? Du kan jo begynne med å lese alt det du har hoppet over så langt.

Og videoen som eg linka i sted. Fra 0:34-1:14 Det forklares forskjellen på det du ser på som en teori og det vitenskapen ser på som en teori.

Dersom du ikkje tar deg bryet med å hverken lese eller se noko som helst av alt det som er kommet her, utover å "skumme gjennom", så vil eg gjerne få lov til å avslutte med følgende:

obvious-troll.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Jeg skjønner heller ikke at dere orker. Haters gon' hate!

Forøvrig står det vel ingenting i bibelen om at dinosaurer har vært på jorda eller ikke. Ikke at jeg av den grunn bruker bibelen som noe standpunkt, men ser at du viser til Jesus ;)

Jeg vet ikke engang hva du mener med dinosaurer og bibelen, og jeg vil ikke vite det heller. Det er bare så mye man kan takle. La oss slutte og sitere hverandre, jeg føler ikke at jeg trenger å bruke mer tid på internett trolling, men håper du har hatt det morsomt. For å være så utrolig lite opplyst i 2014 er ikke mulig, om det ikke er et bevisst valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kødder du nå? Du kan jo begynne med å lese alt det du har hoppet over så langt.

Og videoen som eg linka i sted. Fra 0:34-1:14 Det forklares forskjellen på det du ser på som en teori og det vitenskapen ser på som en teori.

Dersom du ikkje tar deg bryet med å hverken lese eller se noko som helst av alt det som er kommet her, utover å "skumme gjennom", så vil eg gjerne få lov til å avslutte med følgende:

obvious-troll.jpg

http://www.evolutionnews.org/2012/02/a_survey_of_new055911.html

Her er studier, si hadet til evolusjon. :(

Jeg vet ikke engang hva du mener med dinosaurer og bibelen, og jeg vil ikke vite det heller. Det er bare så mye man kan takle. La oss slutte og sitere hverandre, jeg føler ikke at jeg trenger å bruke mer tid på internett trolling, men håper du har hatt det morsomt. For å være så utrolig lite opplyst i 2014 er ikke mulig, om det ikke er et bevisst valg.

Tagger deg jeg, Eirik. Siden du elsker å diskutere. Viktig tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kjetil1234. Du har fått meg til å forstå mye mer av verden gjennom dine fantastisk ignorante innlegg.

Det at folk brenner hekser på bål er helt naturlig med den type tankegang du fremviser. Fordømming av homofile, straff for hykleri og ønske om undervisning av kreasjonisme som vitenskap er alle posisjoner som jeg nå forstår mye bedre med den nye innsikten du har gitt meg. Jeg har tidligere tenkt at det må være snakk om ondskap, men jeg ser nå at det er tilstrekkelig med uvitenhet og total mangel på kritisk tenkning.

Du er vel også anti-GMO, anti-Vaxx og 911-truther? Det vil heller ikke overraske meg om du tror på eksistensen av bigfoot, lochness-monsteres, alien abductions, chemtrails, illuminati osv. Jeg forstår i alle fall disse folkene bedre etter denne tråden.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kjetil1234. Du har fått meg til å forstå mye mer av verden gjennom dine fantastisk ignorante innlegg.

Det at folk brenner hekser på bål er helt naturlig med den type tankegang du fremviser. Fordømming av homofile, straff for hykleri og ønske om undervisning av kreasjonisme som vitenskap er alle posisjoner som jeg nå forstår mye bedre med den nye innsikten du har gitt meg. Jeg har tidligere tenkt at det må være snakk om ondskap, men jeg ser nå at det er tilstrekkelig med uvitenhet og total mangel på kritisk tenkning.

Du er vel også anti-GMO, anti-Vaxx og 911-truther? Det vil heller ikke overraske meg om du tror på eksistensen av bigfoot, lochness-monsteres, alien abductions, chemtrails, illuminati osv. Jeg forstår i alle fall disse folkene bedre etter denne tråden.

Takk.

For et sammentreff, du må virkelig kjenne meg godt !

Er ikke bigfoot også bevist? jeg mener, evolusjon er jo "bevist" ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...