Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt ikke sunt, men kanskje et alternativ til de som allerede drikker mye vanlig cola.

Ser ikke noen ulemper med å få denne til Norge, sikkert en del reklame som sier hvor sunn denne er, uten å få folk til å ta en nærmere titt, men sånn er det vel med det meste allerede.

Miljømessig syntes jeg ideen er bra :)

Annonse

Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det.

Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker.

For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret.

Alle monner drar.

Gjest Jester
  "Raptorial skrev:
Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det.

Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker.

For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret.

Alle monner drar.

Hva med en cola med bare stevia da ? Går ikke det ?

Mulig, mulig. Selv synes jeg stevia har en veldig metallisk ettersmak, så jeg er ikke noen særlig fan.

Meeen, nå er det visstnok en "feil" å kunne smake/lukte metall, så...

Ville vel tro at resultatet blir en annen smak en originalcolaen, og at de bare har gitt en utfordrer til de to andre lightversjonene sine, fremfor å gi et "sunnere" tilbud til sukkerversjonen.

Annonse

"eirich skrev:
Har sukker og er grønn og trendy? I dunno..... Eventuelt fyller et massivt segment for alle "mellomsunne" som ikke kan drikke cola en dag og zero den neste.

Coca Cola Life – for deg som vil være akkurat passe sunn!

"AngryJess skrev:
Alle miljøvern-aktivister fryder seg. Er cola' liksom laget på en miljøvennlig måte, i fabrikk uten utslipp og shit like that?

Ser for meg folk faller like lett for den som nøkkelhullmerket på grandios og pottis og tror da de er uber-sunne..

Mener på Carlsberg eller noe kom med en øl i fjor (0,25l bokser, overprisa hinsides) laga av 100% gjennbrukt aluminium, så er jo ikke den mest miljøvennlige brusen.

Men er vel noe for de i mellomsjiktet ja.. for de som ikke klarer bestemme seg for cola eller zero :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...