XtrM Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 http://www.side2.no/helse/na-kommer-denne-til-europa/8453563.html Da er den helsefremmende Coca Cola'en på vei til Europa / Norge. Både "sunnere" og "miljøfremmende" Siter
Mali-H Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Fortsatt ikke sunt, men kanskje et alternativ til de som allerede drikker mye vanlig cola. Ser ikke noen ulemper med å få denne til Norge, sikkert en del reklame som sier hvor sunn denne er, uten å få folk til å ta en nærmere titt, men sånn er det vel med det meste allerede. Miljømessig syntes jeg ideen er bra XtrM 1 Siter
XtrM Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Skrevet 11. juni 2014 Enig, sunnere brus, er alltid bra.. samtidig som resirkulering er bra og 89 kcal per boks/flaske er jo ikke helt avskrekkende.. Kanskje det får bukt med noe av "stevia er farlig" debatten og? :-P Siter
Sentadilla Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Bra, såfremt den smaker sånn nogenlunde alright Siter
Keegil Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Kult konsept! Lurer imidlertid på om ikke de mest miljøvennlige er de samme som sverger til helt sukkerfri brus... XtrM 1 Siter
Gjest Jester Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Bedre en cola, verre en cola zero. Avhengig av hvor feit du er really Siter
Tamadeus Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Hva gjør denne som Zero allerede ikke gjør? Siter
Gjest Jester Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Hva gjør denne som Zero allerede ikke gjør? Har sukker og er grønn og trendy? I dunno..... Eventuelt fyller et massivt segment for alle "mellomsunne" som ikke kan drikke cola en dag og zero den neste. I have no idea really... Siter
Raptorial Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det. Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker. For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret. Alle monner drar. rudboy og Myr 2 Siter
Gjest Jester Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det. Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker. For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret. Alle monner drar. Hva med en cola med bare stevia da ? Går ikke det ? Siter
Raptorial Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Mulig, mulig. Selv synes jeg stevia har en veldig metallisk ettersmak, så jeg er ikke noen særlig fan. Meeen, nå er det visstnok en "feil" å kunne smake/lukte metall, så... Ville vel tro at resultatet blir en annen smak en originalcolaen, og at de bare har gitt en utfordrer til de to andre lightversjonene sine, fremfor å gi et "sunnere" tilbud til sukkerversjonen. Siter
Keegil Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Har sukker og er grønn og trendy? I dunno..... Eventuelt fyller et massivt segment for alle "mellomsunne" som ikke kan drikke cola en dag og zero den neste. Coca Cola Life – for deg som vil være akkurat passe sunn! XtrM 1 Siter
Gjest Jester Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Coca Cola Life – for deg som vil være akkurat passe sunn! Alltid drømt om å være den midterste bukkene bruse Eller Gullhår som akkurat fant en passe søt cola! Siter
FluffyCylon Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Det første som slo meg da jeg så overskriften: (syng med!) Astriiiixxx 1 Siter
AngryJess Skrevet 11. juni 2014 Skrevet 11. juni 2014 Alle miljøvern-aktivister fryder seg. Er cola' liksom laget på en miljøvennlig måte, i fabrikk uten utslipp og shit like that? Ser for meg folk faller like lett for den som nøkkelhullmerket på grandios og pottis og tror da de er uber-sunne.. Siter
XtrM Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Skrevet 12. juni 2014 Alle miljøvern-aktivister fryder seg. Er cola' liksom laget på en miljøvennlig måte, i fabrikk uten utslipp og shit like that? Ser for meg folk faller like lett for den som nøkkelhullmerket på grandios og pottis og tror da de er uber-sunne.. Mener på Carlsberg eller noe kom med en øl i fjor (0,25l bokser, overprisa hinsides) laga av 100% gjennbrukt aluminium, så er jo ikke den mest miljøvennlige brusen. Men er vel noe for de i mellomsjiktet ja.. for de som ikke klarer bestemme seg for cola eller zero Siter
Steffen! Skrevet 12. juni 2014 Skrevet 12. juni 2014 blir spennende å smake, håper de kommer på 1,5l flasker. cola life har ca 2/3 av kcalinnholdet av vanlig cola, så man må fortsatt begrense seg. Siter
AngryJess Skrevet 12. juni 2014 Skrevet 12. juni 2014 Hvis den cola'n blir sykt overpriset, da tror jeg neppe den er billig på 1,5l flaske Tror den vil floppe Steffen! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.