Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt ikke sunt, men kanskje et alternativ til de som allerede drikker mye vanlig cola.

Ser ikke noen ulemper med å få denne til Norge, sikkert en del reklame som sier hvor sunn denne er, uten å få folk til å ta en nærmere titt, men sånn er det vel med det meste allerede.

Miljømessig syntes jeg ideen er bra :)

Annonse

Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det.

Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker.

For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret.

Alle monner drar.

Gjest Jester
Poenget er vel at aspartam har en bitter ettersmak mens stevia ikke har det.

Du vil altså, i teorien, få en cola som smaker som fullsukkervarianten, men med redusert mengde sukker.

For de som virkelig liker cola, og ikke liker cola zero/light, men som gjerne likevel vil kutte ned på sukkeret.

Alle monner drar.

Hva med en cola med bare stevia da ? Går ikke det ?

Mulig, mulig. Selv synes jeg stevia har en veldig metallisk ettersmak, så jeg er ikke noen særlig fan.

Meeen, nå er det visstnok en "feil" å kunne smake/lukte metall, så...

Ville vel tro at resultatet blir en annen smak en originalcolaen, og at de bare har gitt en utfordrer til de to andre lightversjonene sine, fremfor å gi et "sunnere" tilbud til sukkerversjonen.

Annonse

Alle miljøvern-aktivister fryder seg. Er cola' liksom laget på en miljøvennlig måte, i fabrikk uten utslipp og shit like that?

Ser for meg folk faller like lett for den som nøkkelhullmerket på grandios og pottis og tror da de er uber-sunne..

Mener på Carlsberg eller noe kom med en øl i fjor (0,25l bokser, overprisa hinsides) laga av 100% gjennbrukt aluminium, så er jo ikke den mest miljøvennlige brusen.

Men er vel noe for de i mellomsjiktet ja.. for de som ikke klarer bestemme seg for cola eller zero :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...