Gå til innhold

Utro mot treningssenteret


Slofs

Anbefalte innlegg

Dro for å trene på Evo idag, og i garderoben ringer det en dame fra Elixia. Jeg bare; "jaja, jeg er lei av høre om de dårlige tilbudene deres", men så var plutselig ikke tilbudet så dårlig likevel. Fordi jeg hadde skrevet meg opp som en av de første 500 til å få tilbud om det nye treningssenteret på Røa får jeg trene frem til 1. desember for 970 kroner, og etter det er det månedspris på 498 kroner. Så jeg sa ja. Men nå er jeg skikkelig lei meg for jeg trivdes egentlig sykt godt på EVO, og det blir trist å bytte. Følte meg så kjip at jeg ikke gadd å trene en gang, men dro hjem. Haha!

Hardt liv. Elixia blir sikkert bra.

Er det noen som har noen gode ord å si om Elixia? Tenker jeg kommer til å trene mest på Elixia Colosseum i starten for det ligger rett ved jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har trent på Elixia i flere år og har nordic abm slik at jeg får trent over resten av landet - veldig greit da det stort sett alltid er et Elixiasenter i byer rundtomkring :D

Her i Oslo er jeg stortsett på Sjølyst og Colosseum til nøds (fordi det ligger nærme jobben).

Får alltid gjort det jeg skal på sjølyst, selv i primetime - colosseum derimot er kaos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent på Elixia i flere år og har nordic abm slik at jeg får trent over resten av landet - veldig greit da det stort sett alltid er et Elixiasenter i byer rundtomkring :D

Her i Oslo er jeg stortsett på Sjølyst og Colosseum til nøds (fordi det ligger nærme jobben).

Får alltid gjort det jeg skal på sjølyst, selv i primetime - colosseum derimot er kaos

Hm, kaos sier du? Colosseum er det som ligger nærmest min jobb og (n) . Får se hvordan det er der. Er jo deilig at det er litt å velge i iallefall. Ganske spent på hvordan den nye på Røa blir. De skal jo få badeland der og greier, selvom det ikke er inkludert i medlemsskapet selvfølgelig.

Jeg har ingenting imot Elixia, men jeg klarer ikke å forsvare 649 i mnd for mitt behov. Ikke 499 engang. Betaler idag for 299 for en halv-shabby gym, men overlever der :p

Jeg er litt lettlurt, men skal sies at det tilbudet her ikke var så dårlig :eek:. Jeg heller klarte ikke å forsvare 649 i måneden, iallefall ikke når du vet at du betaler for ting som barnepass og treningstimer når du ikke bruker det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Jeg trener på elixia i Oslo, og skal aldri bytte senter. Trives utrolig godt fordi 'mitt' senter har verdens beste miljø, og verdens hyggeligste ansatte! + at de har et fint kettlebellhjørne og mye utstyr. Verdt pengene. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener på elixia i Oslo, og skal aldri bytte senter. Trives utrolig godt fordi 'mitt' senter har verdens beste miljø, og verdens hyggeligste ansatte! + at de har et fint kettlebellhjørne og mye utstyr. Verdt pengene. :)

Hvilke syns du er best? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal trene styrke etter jobb imorgen! Etter hva folk har sagt her tror jeg kanskje jeg stikker til Sjølyst, så får jeg heller sjekke ut Colosseum når jeg har fri på dagtid. Mitt ultimate treningssenter er jo egentlig bare et sted hvor det aldri er kø på powerrackene.

Også er det jo noen andre ting jeg setter pris på:

- stor frivektsavdeling

- fint og rent

- rolig, ikke for mange mennesker

- bumper plates (hvis det er det sånne lette vektskiver som er like brede som 20kgs-skivene heter)

- ålreite ansatte og personlige trenere

- foam rollere

- at folk er vant til at hvem som helst trener styrke, ikke bare folk som allerede har masse muskler og er svære

Sistnevnte har jeg forøvrig kun opplevd når jeg stakk innom et treningssenter i London en gang. Minste frivektsavdelingen jeg noensinne har vært borti, mens resten av senteret var dritsvært. De hadde et knebøystativ som også var den eneste benkpressen! OMG. Og alle så på meg som jeg var en alien. Da jeg spurte hvor knebøystativet var fikk jeg bare til svar at det var der hvor de store mennene trente og det var alltid opptatt. Den opplevelsen ble faktisk en ganske tungt faktor for hvorfor jeg valgte å ikke flytte dit, hahaha. </digresjon>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot Elixia, men jeg klarer ikke å forsvare 649 i mnd for mitt behov. Ikke 499 engang. Betaler idag for 299 for en halv-shabby gym, men overlever der :p

Dersom de ikke opplyste om angrefrist over telefon, har du ennå lengre tid enn det også.. ;-)

Anyhow. Jeg har kun erfaring fra Elixia i Stavanger.. Der senterene er sånn mjaa.. mjaaaaaa.. :-P

Veldig mye fokus på spinning, møller og fellestimer, mindre utvalg for oss som ønsker frivekter.

Er medlem, fordi jeg fikk tilbud gjennom jobben med fasttrekk i lønn, men har vært der 6-7 ganger de siste 3 mnd. ^_^

Virker som Elixia på østlandet har bedre tilbud / utstyr enn her i området desverre :( Skulle gjerne prøvd ut badeland! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...