Gå til innhold

Pendler, jeg? (Sinnainnlegg)


crave_it

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først og fremst - takk for advarselen i overskriften. Misforstå meg rett, men hva vil du med dette innlegget? Mitt tips - prat med dem. Forklar situasjonen, så kan det nok hende du får forståelse. Å spre dritt på et forum på internett er sjelden gunstig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil for det første si at jeg som regel er en veldig positiv, glad og hyggelig jente, og det er svært sjeldent jeg sprer styggedomsord om offisielle steder, på offisielle steder. Men akkurat denne gangen ser LS-senteret ut til å ha funnet min svake side og greid å trykke på alle knappene mine på en gang!

Jeg snakket med daglig leder, men det var som å snakke til en vegg. Hun sto på sitt at pendlere som pendlet TIL Austevoll, var de eneste som fikk rabatt.

Hva jeg vil med dette innlegget? At Livsstilsenteret skal skjønne hvor amøbe regelen deres er. At pendler er pendler, uansett hvor man bor. Og hvis flere brukere her kan hjelpe med å komme med vettuge poeng som jeg muligens kan slå ned i bordet deres med, så kommer jeg til å gjøre det. (For helt ærlig tenker jeg ikke klart nok nå til å komme på vettuge ting selv).

Og jeg ønsker ikke at regelen skal tøyes for meg (utvise skjønn elns), men et regelen skal endres, slik at det er likt for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er vel ikke så sært?

Det er jo synd at du har sagt opp det ene medlemsskapet for noe som ikke var som du trodde.

Men hvis deres policy er at pendlerrabatten er for å trekke folk som ikke er fra området, så handler det altså ikke om hvorvidt du pendler... men hvorvidt du pendler til treningssenteret.

Det er jo synd at man ikke kan få til et unntak dra daglig leder, men dette er nå tross alt policien deres.

"Rabatt for de som bor 40 km unna. Du bor bare 2 km unna, men må kjøre 80 km på grunn av jobb. "

(tall tatt ut av løse lufta)

Det ser virkelig ut som om det hele bunner ut i en misforståelse fra din side og lite fleksibilitet fra senterets side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her er vel ikke så sært?

Det er jo synd at du har sagt opp det ene medlemsskapet for noe som ikke var som du trodde.

Men hvis deres policy er at pendlerrabatten er for å trekke folk som ikke er fra området, så handler det altså ikke om hvorvidt du pendler... men hvorvidt du pendler til treningssenteret.

Det er jo synd at man ikke kan få til et unntak dra daglig leder, men dette er nå tross alt policien deres.

"Rabatt for de som bor 40 km unna. Du bor bare 2 km unna, men må kjøre 80 km på grunn av jobb. "

(tall tatt ut av løse lufta)

Det ser virkelig ut som om det hele bunner ut i en misforståelse fra din side og lite fleksibilitet fra senterets side.

Må utdype dette at jeg ønsker ikke særbehandling. Det står ingen steder på hjemmesiden deres at det gjelder for folk som ikke bor i området. Da kunne de likegreit inkludert hytteeiere også, for eksempel. Det er det at det ikke står speisifisert noen plass, så det er ikke rart at jeg som er pendler, er sikker på at pendlerrabatten gjelder for meg.

Hvis du er en dame, og går på en dameavdeling for å kjøpe klær, så regner du vel med at det er for alle damer,og ikke bare for damer som har grønt hår?

Eller om du skal vaske den blå bilen i et vaskeautomat, sombare tar røde biler.

Eller ta med barna dine på et lekeland, som bare tar imot blinde barn

Eller tillater pendlerrabatt, for pendlere som ikke bor i nærheten?

Jeg prøver vel bare å få frem at så lenge det ikke står noen steder spesifisert på siden deres at pendlerrabatten er for spesifikke pendlere, så burde det være for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...