Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, funker fett for å selge kampen. Gledet meg nok fra før av. De har kranglet via Twitter og Insta en stund nå, så det var vel at han gikk helt opp i trynet på han som tippet begeret.

lure på- hva hadde skjedd om vaktene lot dem få sloss i 1 min uten å bryte inn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke noe for det... Jeg får massivt avsmak av å høre prepubertal skitkasting.

Det er litt det som har gjort de store store... at de er over sånt.

tumblr_n1fnmutmhh1soydqko8_400.png

Bortsett når Chael gjør det. Chael er en av de få personene jeg hadde blitt smigret av om hadde kastet dritt til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedor <3

Jeg likte ikke Chael nettopp av den grunn. Inntrykket bedret seg noe etter han var coach på TUF, men syns at han dro den litt langt litt for ofte.

Det var jo DET som var hele poenget! Han dro den så langt at det var hysterisk. Hvit, middelaldrende mann med blanding av rap og limerik. Hysterisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg ser fram til at Cormier gruser Jones :D

Jones er skada, kampen er utsatt til 3. januar. Gustavsson er forbanna fordi Cormier er før han da

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ender med en kamp mellom DC og Gustavsson så fort svensken er skadefri, så kan vinneren av de få grisehjuling av Jones i Februarish når de er klare igjen! :)

Håper egentlig at begge får muligheten til å stoppe kjeften på Jones for så å møte hverandre i en tittelkamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper egentlig at begge får muligheten til å stoppe kjeften på Jones for så å møte hverandre i en tittelkamp :)

Hahahah det er tydelig at vi holder med forskjellige folk... Jeg regner jo at begge to får muligheten mot Jones en eller annen gang, men ser ikke for meg at noen av de er i stand til å ta Jones, selv om DC selvfølgelig er en stor utforderer. Gustavsson gjorde en god kamp sist, men tror nok Jones vil gjøre en mye bedre figur nå, og gustavsson presterte definitivt på sitt beste sist, og jeg tror ikke det vil holde til å gå ut 5 runder med Bones igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustavsson vs. Jones var en av de feteste kampene jeg har sett. Gustavsson ble robba, IMHO, men sånn er gamet. Og jeg er ingen dommer akkurat, så hva vet jeg.

Jones er skada, kampen er utsatt til 3. januar. Gustavsson er forbanna fordi Cormier er før han da

FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU-

Det var da som faen da :banghead: Jeg setter faenmeg penger på at Cormier vinner. TKO i fjerde runde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig likt å se Mikke...jeg mener Anderson og Jones møte hverandre. De hadde fått til det vitenskapsmenn har blitt mistenkt å prøve på med hedron-prosjektet. Det hadde blitt et massivt sort hull av rasshølheten... ;)

Hahahahah! Du må være enig i at UFC og idrette trenger slike som stikker seg frem også! Greit at det var ekstremt kult med Fedor og hans attitude i Pride, men når man er så god som Jones og Anderson så burde man få lov å være kjepphøy. Var verre med Sonnen som var en laaaangt bedre trashtalker enn han var fighter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...