Gå til innhold

Natt-Tråden


Mrb-1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

YESS, KLOKKEN ER OVER 12!

Det er lov å poste her nå, sant?

Jeg skulle egentlig lagt meg, men så utsetter jeg det fordi OM jeg legger meg, så må jeg snart stå opp, og da starter helvetet.

Fortell meg hvorfor du har så tragisk liv at du sitter på fitnessbloggen etter kl 12 på en fredag sånn at jeg føler meg litt bedre. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal levere bacheloroppgaven på mandagsmorgenen, jobber mest sannsynlig søndag og burde skrive ferdig i natt for å kunne bruke lørdagskvelden på å lese igjennom. JEG STÅR FAST!

Kun snakk om den bittelille slutten, maks en side, ikke så mye, burde være lett, bare litt drøfting og konklusjon, høres lett ut, går fort, ikke noe problem... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal levere bacheloroppgaven på mandagsmorgenen, jobber mest sannsynlig søndag og burde skrive ferdig i natt for å kunne bruke lørdagskvelden på å lese igjennom. JEG STÅR FAST!

Kun snakk om den bittelille slutten, maks en side, ikke så mye, burde være lett, bare litt drøfting og konklusjon, høres lett ut, går fort, ikke noe problem... :cry:

I feel you!! :barefoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES! Tragiske mennesker, elsker det.

Mali-H , send et utdrag av teksten (de siste avsnittene elns), så kan du jo alltids få innspill. Antar det er en god del smarte mennesker her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES! Tragiske mennesker, elsker det.

Mali-H , send et utdrag av teksten (de siste avsnittene elns), så kan du jo alltids få innspill. Antar det er en god del smarte mennesker her inne.

Tviler ikke, men hvem her er interessert nok i norges historie fra 1720 til 1814 til å lese en 10 sider om det natt til lørdag? :p (må sende så mye for å få med der jeg sliter) ... men om noen skal være, bare PM :)

Og joda, jeg jobber hardt her jeg sitter på fitnessbloggen o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk så tragisk liv at jeg har f5'et Fitnessbloggen i flere timer allerede. Teller bachelorprokrastinering som unnskyldning?

Word.

Men jeg tar det tragiske til et helt nytt nivå. Jeg har Diablo 3 på skjerm #1 og Fitnessbloggen med AutoRefresh plugin på skjerm #2.

YEAH BUDDY. Leeeeeeeeeeeeeeker ikke BUtikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke, men hvem her er interessert nok i norges historie fra 1720 til 1814 til å lese en 10 sider om det natt til lørdag? :p (må sende så mye for å få med der jeg sliter) ... men om noen skal være, bare PM :)

Og joda, jeg jobber hardt her jeg sitter på fitnessbloggen o-o

Tja, why not, jeg har hatt norgeshistorie som emne tidligere. SÅ jævlig kan ikke ti sider være. Try me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...