Gå til innhold

Natt-Tråden


Mrb-1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som så denne tråden, og tenkte "hvor evig fett hadde det ikke vært og opprette et rom på mIRC for akkurat dette"? :lol:

Det er ikke natt nå, mister. Dermed hviler Fitnessbloggens forbannelse over deg. Ved førstkommende natt, vil du miste alle gainzene for denne uken. Rykk tilbake til start. :stop:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Ikke nattevakt heldig vis, flere år siden jeg hadde det (gammal mann vetttu). Får f… ikke sove. Varmt og klamt. Skal opp om 3 timer for morgen cardio før jobb. Det blir jo interessant… nuvel, ferie snart, siste arbeidsdag førstkommende fredag. Får bel bare dilte rundt i en sånn "feriemodus" frem til da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en plutselig ide om at jeg skulle ha dansefilm-maraton og lage jordbær dyppet i sjokolade siden jeg ikke finnes trøtt :D

Step up 1-2-3-4-5-6 osv osv.. Honey, Honey 2, Battle of the Year, Stomp the Yard 1 & 2. You Got Served, Save the last dance 1 & 2, Street Dance 3D, Street Dance 2, Beat the world, Take the lead, Center Stage 1 & 2 , :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step up 1-2-3-4-5-6 osv osv.. Honey, Honey 2, Battle of the Year, Stomp the Yard 1 & 2. You Got Served, Save the last dance 1 & 2, Street Dance 3D, Street Dance 2, Beat the world, Take the lead, Center Stage 1 & 2 , :)

Et par filmer der jeg ikke har sett, må nesten ha en ny maraton for å få med meg resten. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...