Gå til innhold

Natt-Tråden


Mrb-1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At folk gidder å være våken så lenge på natta, hvordan klarer dere det?

jeg bliiir så trøtt

Jeg for min del er et natt-menneske. Trives med å være våken seint. Men så sover jeg latterlig mye også å ergo er jeg i gang med kjøret det er å ha snudd døgnet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På formiddagen?

det skule stå 12 - 01. Men siden klokken er over 02 på natta så fungerer jeg tydeligvis ikke :cautious:

Jeg for min del er et natt-menneske. Trives med å være våken seint. Men så sover jeg latterlig mye også å ergo er jeg i gang med kjøret det er å ha snudd døgnet :p

Ser den, går en del nattevakter i turnus. Påtvunget døgnsnuing, ohh hello health

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det skule stå 12 - 01. Men siden klokken er over 02 på natta så fungerer jeg tydeligvis ikke :cautious:

Ser den, går en del nattevakter i turnus. Påtvunget døgnsnuing, ohh hello health

Ja, mistenkte det.. :p Var litt usikker bare.

Jeg sover fra (vanligvis) kl 2 til ca 9. Så blir jo det samme som en som legger seg 00 og står opp 07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid våken om nettene, men ikke med vilje! Får bqre ikke sove.. Sovner vanligvis rundt 3-4, opp 7-8. Hver forbannede, bidige dag. Vondt!

Jeg var sånn før. Har du sjekket deg for forsinket søvnfasesyndrom? I noen tilfeller kan det løses relativt enkelt.

Min samboer brukte en periode naturlig sovemedisin (de har på helsekosten, tror de har på apoteket også), valerina natt (?) tror jeg det het. Han brukte det bare en periode til han var på rett kjøl, men det hjalp han veldig. Kanskje verdt et forsøk? Jeg brukte de da jeg gikk på barneskolen og slet med å sove pga jeg var mye syk, hjalp meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres vondt ut!

Vel vel, vi får vel nyte natta så lenge den varer!

Sånsett ønsker jeg at jeg var i Nordnorge nå. Ikke lenge til solskinn hele døgnet :D

Skjønner ikke hvordan de får sove jeg!

Når det blir lysere og lysere her omkring sover jeg mindre og mindre om natten og mer og mer om dagen (utslitt). :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan de får sove jeg!

Når det blir lysere og lysere her omkring sover jeg mindre og mindre om natten og mer og mer om dagen (utslitt). :p

En god rullegarding løser de fleste problemer har jeg hørt :D

Har syke nok drømmer fra før, vi trenger ikke gire fantasien ennå mer :p
Tell sauer, mayhaps?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god rullegarding løser de fleste problemer har jeg hørt :D

Tell sauer, mayhaps?

Problemet er sidene på rullegardinen - det kommer liksom lys inn på sidene? Har du en god løsning på det også? :D Et annet problem er at det er så siiiiinnsykt varmt i leiligheten vår og må sove med vinduet åpent så blåser gardinen frem og tilbake så det kommer mer lys inn (og alle naboene kan se meg sikle naken, tjohei)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...